// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

BioShock: The Collection احتمالا برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

به‌تازگی بنیاد رده‌بندی سنی بازی‌ها در تایوان، BioShock: The Collection را برای نینتندو سوییچ درجه بندی سنی کرده است که از احتمال عرضه این بازی برای این کنسول خبر می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

بازی BioShock: The Collection برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار گرفت. همچنین نسخه ریمستر BioShock و BioShock 2 جایگزین‌ بازی‌های اصلی در فروشگاه استیم و دارندگان این دو نسخه شد. هر کدام از نسخه‌‌های عرضه شده، داستان و گیم‌پلی جذاب دارند که سبب شده مجموعه بایوشاک به یکی از بهترین مجموعه‌ها و BioShock: The Collection به یکی از بهترین کالکشن‌های عرضه شده در نسل هشتم تبدیل شود. تابه‌امروز بازی‌های متعددی برای نینتندو سوییچ پورت شده است و به‌نظر می‌رسد BioShock: The Collection هم قرار است در دسترس کاربران این کنسول هیبریدی قرار بگیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سیستم رده‌بندی سنی بازی‌ها در تایوان به‌تازگی بازی‌های این مجموعه را برای نینتندو سوییچ مورد بررسی قرار داده است که به شرح زیر است:

  • BioShock Remastered
  • BioShock 2 Remastered
  • BioShock Infinite: The Complete Edition
  • BioShock: The Collection

باتوجه‌به نوع فهرست کردن بازی‌ها، به‌نظر می‌رسد که قرار است نسخه‌های ریمستر شده هر بازی هم به‌صورت جداگانه به‌فروش رسد. ازاین‌رو کاربران و علاقه‌مندانی که هنوز موفق به‌تجربه‌ی مجموعه بایوشاک نشده‌اند، می‌توانند هر نسخه را به‌صورت جداگانه یا در یک پکیج کامل خریداری کنند. نکته‌ی جالب در مورد کالکشن بایوشاک این است که این کالکشن دارای دو دیسک بود که دیسک اول مربوط‌به نسخه اول و دوم می‌شد و BioShock: Infinite هم روی دیسک دوم قرار داشت. 

اگر این خبر صحت داشته باشد، جالب است که متوجه شویم تیم سازنده به چه شکل قصد دارد BioShock: Infinite را روی نینتندو سوییچ پورت کند. احتمال دارد یکی از بازی‌ها روی کارتریج قرار بگیرند و سایر بازی‌ها هم به‌صورت یک محتوای دیجیتالی دانلود شوند. لازم به ذکر است که BioShock: The Collection دارای تمامی محتویاتی است که برای هر سه نسخه عرضه شده است و کاربران تجربه‌ی کاملی را کسب خواهند کرد. بااین‌تفاسیر هنوز نینتندو عرضه BioShock: The Collection برای نینتندو سوییچ را تایید نکرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این اتفاق در چه زمانی رخ می‌دهد. 


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده