// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Wolfenstein: Youngblood پس از این از ویژگی‌های کارت گرافیک‌ RTX پشتیبانی می‌کند

به‌تازگی آپدیتی برای نسخه کامپیوتر Wolfenstein: Youngblood منتشر شده که در جریان آن پشتیبانی از ویژگی‌های کارت‌های گرافیک‌ RTX انویدیا به بازی اضافه شده است.

مقاله‌های مرتبط:

با عرضه کارت‌های گرافیک‌ RTX به بازار، بازی‌سازان نیز سعی کرده‌اند که نسخه کامپیوتر بازی‌های خود را با ویژگی‌های این دسته از کارت‌های گرافیک‌ انویدیا (Nvidia) در دسترس کاربران قرار دهند. دراین‌میان یکی از بازی‌هایی که جای خالی ویژگی‌های گرافیک‌های RTX در آن حس می‌شد، بازی Wolfenstein: Youngblood بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آپدیتی برای نسخه کامپیوتر Wolfenstein: Youngblood منتشر شده است که در جریان آن شاهد اضافه شدن پشتیبانی از ویژگی‌های کارت گرافیک‌ RTX مثل ری تریسینگ هستیم. ازاین‌رو کاربرانی که دارای کارت گرافیک‌های RTX هستند، می‌توانند جلوه‌های بصری بهتری را دریافت کنند و بیش‌ازپیش از Wolfenstein: Youngblood لذت ببرند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این ویژگی برای بازی Wolfenstein: Youngblood را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

البته اشاره کنم که برای استفاده از ویژگی‌ ری تریسینگ، حتما باید آخرین نسخه از Game Ready Driver را داشته باشید. همچنین ویندوز 10 شما نیز  باید به آخرین نسخه آپدیت شده باشد و بازی خود را هم به‌روزرسانی کرده باشید. همچنین در ادامه مشخص شده است که ویژگی NVIDIA DLSS هم به بازی اضافه شده است. بازیکنان ازطریق این ویژگی می‌توانند میان یکی از سه حالت تعادل، عملکرد و کیفیت سوییچ کنند تا باتوجه‌به گرافیک خود، بهترین عملکرد را دریافت کنند.

به‌عبارتی هدف از NVIDIA DLSS، این است که کاربران RTX بتوانند با آخرین تنظیمات انجام شده برای گرافیک خود (شامل تنظیمات ویژه RTX هم می‌شود)، بازی را روی ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند. دراین‌میان گرافیک‌های قدرتمندتر سری RTX، می‌توانند تا نرخ ۸۰ فریم بر ثانیه و کارت‌ گرافیک 2080 Ti می‌تواند تا نرخ ۱۰۰ فریم بر ثانیه (در رزولوشن 4K) را در اختیار کاربر قرار دهد. در زیر هم می‌توانید تفاوت استفاده یا عدم استفاده از ویژگی NVIDIA DLSS را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده