نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments دوباره به فروشگاه پلی استیشن برگشت

بعد از این که فوکس هوم اینتراکتیو اقدام به حذف بازی Sherlock Holmes: Crimes & Punishments از فروشگاه پلی‌استیشن کرد، حالا مجدداً شاهد بازگشت این بازی به پلی استیشن 4 هستیم.

در ماه سپتامبر سال گذشته بود که شرکت فوکس هوم اینتراکتیو، بسیاری از بازی‌های استودیوی فراگویرز (Frogwares) از جمله Sherlock Holmes: Crimes & Punishments را از فهرست بازی‌های خود در فروشگاه‌های دیجیتالی حذف کرد. توسعه دهندگان این بازی نگران این موضوع بودند که با توجه به دلایل مختلف فنی، بازی پرچمدار آن‌ها دیگر قابل اصلاح نباشد؛ اما پس از تلاش‌های سازندگان، حالا مجدداً شاهد بازگشت Crimes & Punishments به فروشگاه‌ پلی استیشن هستیم.

سازندگان در توضیح این مورد گفتند:

بازگشت بازی Sherlock Holmes: Crimes & Punishments به عنوان یکی از پرچمداران مجموعه بازی‌های فراگویرز، به ادامه‌ی مسیر این استودیو در راستای انتشار تمام بازی‌های خودش در آینده کمک زیادی می‌کند. امیدواریم که به زودی شاهد بازگشت این بازی در سایر پلتفرم‌هایی که از لیست آن حذف شده بود نیز باشیم.

زمانی که حذف بازی‌های فراگویرز از فهرست فروشگاه‌های آنلاین آغاز شد، توسعه دهندگان این استودیو در بیانیه‌ی توییتری خود نوشتند:

شرکت فوکس هوم اینتراکتیو، ناشر این بازی‌ها که مسئولیت تجاری سازی آن‌ها روی این پلتفرم‌ها را برعهده دارد، با وجود پایان موعد توافق نامه‌های «نشر و توزیع» این بازی‌ها، از واگذاری آی دی‌های مربوطه به ما به عنوان سازندگان و مالکین آی پی این بازی‌ها خودداری می‌کند.

ظاهراً شرکت فوکس هوم در رابطه با این موضوع به استودیوی فراگویرز اعلام کرده که فوکس هوم اینتراکتیو، سیاستی را تنظیم کرده که مطابق آن، این شرکت آی‌ دی‌ هیچ یک از بازی‌ها یا محتوایی را که از فهرست خود حذف کرده به توسعه دهندگانِ آن واگذار نمی‌کند.

بازی Sherlock Holmes: Crimes & Punishments حول محور شش پرونده‌ی پیچیده و مرموز ساخته شده است. هریک از این معماها مهارت‌های کاراگاهی و شرایط اخلاقی بازیکنان را به چالش می‌کشند. برای مثال یک اشتباه می‌تواند به زندانی شدن فردی بی‌گناه منجر شود. در این بازی باید با تصمیم‌گیری درست و حتی تغییر قوانین، حکم مجازات افرادی را که فکر می‌کنید گناهکار هستند صادر کنید.

بازی The Sinking City جدیدترین بازی استودیوی فراگویرز است که تیرماه سال گذشته برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین در مهرماه برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده