نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی To the Moon برای نینتندو سوییچ منتشر شد

استودیو اکس دی نتورک تریلر هنگام عرضه بازی To the Moon برای نینتندو سوییچ را منتشر کرد.

حالا تنها چند روز با انتشار نسخه‌ بازسازی شده‌ی بازی To the Moon توسط اکس دی نتورک فاصله داریم. بازی تحسین شده‌ی استودیوی فری برد گیمز (Freebird Games) با استفاده از موتور گرافیکی Unity توسط X.D. Network برای کنسول نینتندو سوییچ بازسازی شده است.

توسعه دهندگان این بازی، تریلر هنگام عرضه‌ی آن را در فاصله‌ی چند روز مانده به زمان انتشار آن در تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۶ دی‌ماه) منتشر کرده‌اند. این ویدیو، نه تنها اولین نگاه همه‌جانبه به نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی To the Moon محسوب می‌شود، بلکه به نوبه‌ی خود، یک تریلر بازسازی شده از نسخه‌ی اورجینال این ویدیو در سال ۲۰۱۱ و برای پلتفرم پی‌ سی نیز به‌حساب می‌آید. احتمالاً طرفداران مشتاق بازی To the Moon در نگاه اول این نکته را تشخیص خواهند داد.

شما می‌توانید در ادامه نگاهی به این تریلر داشته باشید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتوب

تغییرات نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این تریلر نیز مانند خود بازی، بسیار دقیق اما قابل تشخیص هستند. برای افرادی که احتمالاً از این موضوع اطلاع ندارند باید گفت که نسخه‌ی اصلی این بازی توسط استودیوی فری برد گیمز و با استفاده از یک نسخه قدیمیِ موتور گرافیکی RPG Maker ساخته شده بود؛ از این رو، پورت این بازی به سایر پلتفرم‌ها همیشه کار دشواری محسوب می‌شد. با این حال اکس دی نتورک، نهایتاً تلاش برای ساخت مجدد کل این بازی با استفاده از موتور بازسازی Unity را آغاز کرد. تریلری که امروز منتشر شد، نشان می‌دهد که این تلاش‌ها بیهوده نبوده و پورت نینتندو سوییچ این بازی نسبت به نسخه‌ی RPG Maker، ارتقاء یافته است.

در حالی که نسخه‌ی اصلی بازی To the Moon همچنان برای کاربران پی‌سی قابل دسترسی خواهد بود، نسخه‌ی بازسازی شده آن نیز در تاریخ ۲۶ دی‌ماه برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. قیمت پورت سوییچ این بازی ۱۱.۹۹ دلار تعیین شده، اما در طول دو هفته‌ی اول انتشار، ۲۰ درصد تخفیف ویژه شامل حال آن خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده