// دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Cyberpunk 2077 احتمالا برای کنسول‌ های نسل بعد نیز عرضه می‌شود

استودیو CD Projekt RED در پاسخ به سوالی اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 ممکن است برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس عرضه شود.

با نزدیک شدن به پایان نسل کنونی کنسول‌ها، توسعه‌دهندگان این صنعت سعی می‌کنند از آخرین پتانسیل این کنسول‌ها استفاده و بازی‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه کنند. همان‌طور که می‌دانیم، کنسول‌های پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس، هر دو در تعطیلات سال ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد. از طرفی بازی Cyberpunk 2077 هم یکی از بازی‌هایی است که قرار است در فروردین ۹۹ برای نسل کنونی کنسول‌ها عرضه شود.

همچنین این احتمال وجود دارد که استودیو سی دی پراجکت رد پس از عرضه بازی Cyberpunk 2077، نسخه‌ی بهبود یافته‌ای از این بازی را که هم بهتر اجرا می‌شود و هم از گرافیک بالاتری برخوردار خواهد بود، برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X نیز عرضه کند. درواقع، توسعه‌دهنده‌ی این بازی گفته است که اینکار غیرممکن نیست.

استودیو CD Projekt RED در پاسخ به سوالی در توییتر در مورد احتمال انتشار بازی Cyberpunk 2077 برای کنسول‌های نسل بعدی گفت:

ممکن است، هرچند در حال حاضر تمرکز اصلی ما کنسول‌های نسل جاری هستند.

پیش از این CD Projekt RED اعلام کرده بود كه آن‌ها احتمالاً دوست دارند بازی RPG بعدی خود را برای كنسول‌های نسل بعدی داشته باشند. اگرچه این خبر هنوز تایید نشده است اما باتوجه‌به تاریخ انتشار این بازی، احتمال وقوع این اتفاق زیاد است.

بازی Cyberpunk 2077 در آخرین مراحل ساختش قرار دارد و در تاریخ ۲۸ فروردین سال ۹۹ برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده