نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

ویدیو جدید فیلم Bad Boys for Life با محوریت بازگشت مایک و مارکوس

ویدیو جدیدی از فیلم Bad Boys for Life منتشر شده که در آن شاهد حضور ویل اسمیت و مارتین لارنس هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز ویدیوی جدیدی از فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی) را منتشر کرده است. در ویدیو جدید قسمت سوم فیلم Bad Boys (پسران بد) که توسط IGN منتشر شده، شاهد بازگشت ویل اسمیت در نقش کارآگاه مایک لاوری و مارتین لارنس در نقش مارکوس برنت هستیم که در حال تعقیب موتور سیکلت یک تبهکار هستند که ظاهرا مارکوس دچار مشکل شده و شاهد یک صحنه طنز بین این شخصیت و مایک هستیم. پیش از این اولین تریلر رسمی تریلر رسمی فیلم Bad Boys 3 (پسران بد 3) در شهریور امسال و دومین تریلر رسمی این فیلم اکشن در ماه آبان امسال منتشر شده بودند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ویل اسمیت، مارتین لارنس، جو پانتولیانو، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، چارلز ملتون، پاولا نونز، نیکی جم، دی‌جی خالد، جیکوب اسکیپیو و ماسی فورلان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bad Boys for Life حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تمرکز قسمت جدید فیلم پسران بد روی عملیات پلیس میامی و اعضای تیم AMMO برای سرنگونی یک باند کارتل مواد مخدر به رهبری آرماندو آرماس است. آرماندو یک قاتل خونخوار با طبیعتی فاسد و ترسناک است که او به کار در کارتل تعهد دارد و مادرش به او دستور قتل مایک لاوری را داده است. عادل ال عربی و بلال فلاح، کارگردان‌های فیلم Black (بلک)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Bad Boys را براساس فیلمنامه‌ای از کریس برمنر، بر عهده داشته‌اند.

فیلم Bad Boys for Life قرار است در روز جمعه این هفته اکران شود. در سال ۱۹۹۵، فیلم Bad Boys به‌کارگردانی مایکل بی، اکران شد و توانست به فروشی بیش از ۱۴۱ میلیون دلار دست پیدا کند. پس از آن فیلم Bad Boys II (پسران بد ۲) که دنباله این فیلم بود، نیز در سال ۲۰۰۳ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۲۷۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده