// یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

یوبیسافت ۳۰ هزار دلار برای مهار آتش سوزی استرالیا کمک کرد

شعبه استرالیایی شرکت یوبیسافت، ۳۰ هزار دلار درآمد حاصل از فروش آیتم‌های داخل بازی را برای کمک به خاموش کردن آتش‌سوزی‌های استرالیا اهدا کرد.

احتمالا بعید است که خبر آتش‌ سوزی‌ های استرالیا را نشنیده باشید؛ آتش‌سوزی‌هایی که ماه‌ها است که در حال از بین بردن جنگل‌ها و گرفتن جان بسیاری از افراد و گونه‌های جانوری است و همچنین تاکنون صدها نفر را بی‌خانمان کرده است. عمق فاجعه به حدی بالا است که کشور ایالات متحده هم تعدادی از آتش‌نشان‌های خود را برای کمک به اطفای حریق این کشور دورافتاده فرستاده است. خبر خوبی که در این بین شنیده می‌شود، کمک بسیاری از افراد و موسسه‌های خیریه برای خاموش کردن هرچه زودتر این بلای طبیعی است که حالا مشخص شده شرکت Ubisoft نیز جزو این کمک‌کنندگان است.

تمام گیمرها، شرکت یوبیسافت را با مجموعه‌های بزرگی مانند Assassin’s Creed ،Rainbox Six و Watch Dogs می‌شناسند. شعبه‌ی استرالیای این شرکت مبلغ ۳۰ هزار دلار به صلیب سرخ استرالیا و سایر موسسه‌ها که در شهر سیدنی واقع شده‌اند، کمک کرده است. این اولین باری نیست که یوبیسافت برای انجام این‌چنین کارهای انسان‌دوستانه‌ای اقدام کرده است. این مبالغ از خریدهای درون بازی جمع‌آوری شده است و در زیر می‌توانید پیام یوبیسافت را در این راستا مطالعه کنید:

حجم آتش‌سوزی استرالیا به قدری بالا است که قلب هر کسی را به درد می‌آورد و همه را برای کمک فرا می‌خواند. ما هم جزو کسانی بودیم که تقاضای کمک را شنیدیم و به‌واسطه‌ی طراحی یک‌سری آیتم‌های داخل بازی، سعی کردیم که کاربران را برای کمک کردن تشویق کنیم؛ اگرچه طراحی این آیتم‌ها زمان و تلاش نسبتا زیادی را برای ما به‌همراه داشت.

ماه آوریل سال گذشته‌ی میلادی بود که یوبیسافت در پی آتش‌سوزی‌های مهیب منطقه‌ی نوتر دام (Notre Dame) در کشور فرانسه، بیش از ۵۰۰ هزار دلار برای کمک به بازسازی زیرساخت‌ها و خسارت‌های وارد شده کمک کرد و حتی به تمامی افراد یک نسخه رایگان از بازی Assassin’s Creed Unity هدیه داد. چنین اقداماتی از سوی شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی، امری بسیار پسندیده و انسان‌دوستانه است و امیدوار هستیم شرکت‌های بیشتری به این جمع ملحق بشوند؛ البته در وحله اول آرزو می‌کنیم که چنین حوادث تلخی در دنیا رخ ندهد. در راستای سایر اخبار مرتبط با شرکت یوبیسافت، پیش‌تر در زومجی خواندید که نسخه بعدی سری اساسین کرید احتمالا Assassin’s Creed Ragnarok نام دارد.

نظرات خود را در رابطه با این اقدام شرکت یوبیسافت با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده