// یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

فصل سوم Apex Legends با رویداد Grand Soirée Arcade به پایان می‌رسد

استودیو ریسپاون رویداد جدیدی را برای Apex Legends درنظر گرفته است که Grand Soirée Arcade نام دارد و سرانجامی برای فصل سوم بازی است.

Apex Legends را می‌توان یکی از بازی‌های رایگان و موفق در سبک بتل رویال دانست که توسط استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) ساخته شده است. تیم سازنده سعی کرده به‌واسطه فصل‌ها و محتویات مختلف، بازی خود را همچنان تازه و نو نگه دارد.

فصل سوم ایپکس لجندز روزهای آخر خود را سپری می‌کند و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون، تصمیم گرفته است رویداد جدیدی را برگزار کند که Grand Soirée Arcade نام دارد. با تمام شدن این رویداد، فصل سوم هم به پایان خواهد رسید. در ادامه مشخص شده است که Grand Soirée Arcade شامل هفت حالت زمانی محدود است که بعضی از‌ آن‌ها، حالت‌های جدیدی هستند و تجربه‌ی تازه‌ای را ارائه می‌دهند. این در حالی است که ریسپاون از حالت‌های قدیمی و مورد علاقه کاربران هم در این رویداد استفاده کرده است.

حالت‌های زمانی رویداد Grand Soirée Arcade هر دو روز تغییر پیدا می‌کنند و در ادامه می‌توانید زمان‌بندی هرکدام از این رویدادها را در زومجی مشاهده کنید. 

  • حالت Gold Rush Duos - از ۲۴ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان ۲۵ دی ماه در دسترس است
  • حالت Third-Person Mode - از ۲۶ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان ۲۷ دی ماه در دسترس است
  • حالت Armed and Dangerous: World's Edge - از ۲۸ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان ۲۹ دی ماه در دسترس است
  • حالت Kings Canyon After Dark - از ۳۰ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان یک بهمن ماه در دسترس است
  • حالت Dummies Big Day - از دو بهمن ماه آغاز می‌شود و تا پایان سه بهمن ماه در دسترس است
  • حالت Live.Die.Live - از چهار بهمن ماه آغاز می‌شود و تا پایان پنج بهمن ماه در دسترس است
  • حالت Always Be Closing - از ۶ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا پایان هفت بهمن ماه در دسترس است

هر حالت زمانی رویداد ذکر شده، سه چالش دارد که با انجام آ‌ن‌ها، ۱۰۰۰ امتیاز کسب خواهید کرد. همچنین مشخص شده است که بازیکنان با رسیدن به حد نصاب درنظر گرفته شده برای تکمیل چالش‌ها، می‌توانند پوسته سلاح و یک لباس برای کاراکتر Mirage آزاد کنند. استودیو ریسپاون اعلام کرده برای کسب آیتم‌های ذکر شده نیازی نیست که تمامی چالش‌ها را کامل کنید، اما اگر این کار را انجام دهید، یک Badge ویژه را به‌عنوان پاداش کسب خواهید کرد.

در انتها مشخص شده که از تاریخ ۲۷ دی ماه (۱۷ ژانویه) تا ۳۰ دی ماه (۲۰ ژانویه) شاهد Bonus Scoring Weekend خواهیم بود که بازیکنان با انجام چالش‌های بیشتر در این بازه زمانی، می‌توانند ۵۰۰ امتیاز اضافه‌تر را کسب کنند. فصل چهارم ایپکس لجندز در تاریخ ۱۵ بهمن ماه (چهار فوریه) در دسترس قرار می‌گیرد و در ادامه هم می‌توانید تریلر منتشر شده از رویداد Grand Soirée Arcade را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده