// یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بازی بعدی Star Wars یک افسانه جدید را برای این مجموعه خلق می‌کند

طبق گزارش‌های منتشر شده، افسانه‌ جدید جنگ ستارگان با یک بازی در سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و ۴۰۰ سال قبل از افسانه اسکای‌واکر روایت می‌شود.

با اکران شدن Star Wars: The Rise of Skywalker، افسانه اسکای‌واکر رسما به کار خود پایان داد. موردی که در سال‌های آینده شاهد آن خواهیم بود، مسیر جدیدی است که Star Wars در آن قرار می‌گیرد و شاهد یک افسانه و دوره جدید خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، وبسایت Making Star Wars که با منابع داخلی جنگ ستارگان در ارتباط است، گزارشی را منتشر کرده است. این گزارش نشان می‌دهد افسانه بعدی جنگ ستارگان که یک افسانه بزرگ هم به‌حساب می‌آید، با یک بازی ویدیویی آغاز می‌شود که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. در ادامه مشخص شده که دیزنی (Disney) دوره جدید جنگ ستارگان را پروژه لومینوس (Project Luminous) نام‌گذاری کرده است. این دوره که ۴۰۰ سال قبل از افسانه اسکای‌واکر روایت می‌شود، به دوره The High Republic معروف است.

دیزنی سعی دارد ازطریق پروژه لومینوس جهان جنگ ستارگان را گسترش دهد و داستان آن را ازطریق بازی‌های ویدیویی، سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی و کمیک‌ها روایت کند. در گذشته هم یکی دیگر از وبسایت‌ها مدعی شده بود که دیزنی سعی دارد مدل سینمایی جهان مارول را پیاده‌سازی کند؛ جایی‌که آن‌ها داستان‌های متفاوت و مجزایی را روایت خواهند کرد، اما این داستان‌ها بخشی از یک جهان بزرگ‌تر هستند. نکته‌ی جالب گزارش منتشر شده، این است که دوره جدید جنگ ستارگان با یک بازی ویدیویی آغاز می‌شود. 

هنوز اطلاعاتی از این بازی یا حتی پلتفرم‌های آن، در دسترس نیست، اما گفته شده است که در اواخر سال جاری میلادی، شاهد معرفی این بازی ویدیویی خواهیم بود. بااین‌حال هنوز چیزی تایید و به‌صورت رسمی اعلام نشده است. به این مورد هم اشاره کنم که الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کرده بود که نسخه بعدی جنگ ستارگان تا قبل از آوریل ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. همچنین استودیو EA Motive هم در حال کار روی یک بازی خاص از جهان Star Wars است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده