نویسنده: نیما احمدی
// شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Resident Evil 2 بهترین بازی سال 2019 متاکریتیک به انتخاب کاربران شد

فهرست بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ با رأی‌گیری کاربران سایت متاکریتیک اعلام شد و طبق این فهرست بازی Resident Evil 2 بهترین بازی ۲۰۱۹ شد.

سال ۲۰۱۹ یکی از بزرگترین سال‌ها برای صنعت بازی‌های ویدیویی بود. در سال ۲۰۱۹ جریان تقریباً ثابتی از انتشار بازی‌های ویدیویی را شاهد بودیم؛ ترکیبی از بازی‌های بازسازی شده، IPهای جدید و بازگشت سری‌های قدیمی. به‌نظر می‌رسد که در سال گذشته میلادی منتقدان و طرفداران احساس مشترکی نسبت‌به یک بازی ترسناک داشته‌اند.

بازی Resident Evil 2 در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شد. از آن زمان تاکنون که وارد سال ۲۰۲۰ روی مخاطبین خود تأثیر زیادی گذاشته است، به‌طوری که کاربران سایت متاکریتیک نیز این بازی را به‌عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۹ انتخاب کرده‌اند.Resident Evil 2 در کنار بازی Disco Elysium بیشترین امتیاز با با میانگین نمره ۹۱ از ۱۰۰ را کسب کرده است. با این تفاوت که بازی Resident Evil 2 در صدر این فهرست قرار گرفته و بازی Disco Elysium رتبه ۱۱ را کسب کرده کرده است. شما می‌توانید از طریق این لینک، فهرست کامل بازی‌ها را مشاهده کنید.

امیدوار هستیم که بازی Resident Evil 3 Remake نیز به‌همین صورت با انتشار خود نظر طرفداران را به خود جلب کند. بازی Resident Evil 3 در تاریخ ۱۵ فروردین ۹۸ برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ویندوز و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده