نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

مارک همیل در فصل دوم سریال What We Do in the Shadows حضور خواهد داشت

مارک همیل، بازیگر مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان»، به‌عنوان بازیگر مهمان در فصل دوم سریال What We Do in the Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) شبکه FX حضور خواهد داشت.

اوایل سال جاری گزارشی سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرد مبنی براینکه شبکه FX به‌صورت رسمی ساخت فصل دوم سریال کمدی What We Do in the Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) را تأیید و اعلام کرده است. حال در خبری جدید، جامین کلمنت، یکی از خالقان این مجموعهٔ تلویزیونی که اقتباسی از فیلمی با همین عنوان است، اعلام کرد مارک همیل، بازیگر و صداپیشهٔ قدیمی سینمای هالیوود، در فصل دوم این سریال که فصل اول آن نیز بازیگران مهمان معروف زیادی داشت، حضور داشته و به‌ایفای نقش خواهد رفت. مارک همیل در سال ۱۹۷۸ با بازی در نقش شخصیت لوک اسکای‌واکر در مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» شناخته شد و وی همچنین حرفه صداپیشگی خود را از سال ۱۹۷۰ آغاز کرد و در فیلم و سریال‌های کارتونی و بازی‌های ویدئویی به‌گویندگی پرداخته‌است؛ همیل در این حرفه با ایفای نقش شخصیت محبوب جوکر در سریال کارتونی Batman (بتمن) و مجموعه بازی‌های تیمارستان آرکهام شناخته می‌شود. بااین‌حال جامین کلمنت از جزئیات نقشی را که مارک همیل قرار است در فصل دوم سریال «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» ایفا کند، چیزی نگفت.

همچنین جامین کلمنت تأیید کرد که بینی فلدستاین در فصل دوم این سریال حضور نخواهد داشت و دلیل آن هم تداخل کاری با یک پروژهٔ سینمای است؛ فلدستاین در فصل ابتدایی نقش شخصیت جنا را بر عهده داشت. کلمنت در این رابطه چنین گفت:

موضوعی که من را کمی ناامید کرد، این است که بینی فلدستاین قرار بود نقش شخصیت مهمی را در فصل دوم ایفا کند.

فیلم What We Do in the Shadows به کارگردانی و نویسندگی تایکا وایتیتی و جامین کلمنت در سال ۲۰۱۴ روی پرده‌ٔ سینما رفت و با واکنش مثبت منتقدان مواجه شد. در این فیلم شاهد نقش آفرینی بازیگرانی چون تایکا وایتیتی، جامین کلمنت، ریس داربی، جاناتان برو، کوری گونزالس-مکیوئر و استو رادرفورد نیز بودیم. فیلم «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» داستان گروهی از خون‌آشام‌ها را در ولینگتون روایت می‌کند، اما در نسخهٔ سریال ما داستان گروهی از خون‌آشام‌ها را در شهر نیویورک مشاهده کردیم. کیوان نواک، مت بری، ناتیسیا دمتریو، هاروی گیلان، داگ جونز، بینی فلدستاین و جک مک‌دورمن، از جمله بازیگرانی بودند که در سریال «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند.

What We Do in the Shadows

گفتنی است چندی پیش تایکا وایتیتی وعده داده بود که در فصل دوم سریال What We Do In The Shadows، ممکن است شاهد حضور افتخاری بازیگرانی چون رابرت پتینسون، تام کروز، برد پیت و کیفر ساترلند نیز باشیم که این تنها بستگی به‌پذیرفتن آن توسط این بازیگران دارد. فصل ابتدایی در ۱۰ قسمت روی آنتن شبکه FX رفته بود و پخش فصل دوم سریال What We Do in the Shadows که آن هم در ۱۰ قسمت تولید شده است، با پخش دو قسمت اول در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۰ (۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۸) از شبکه FX آغاز می‌شود و روز بعد از شبکه هولو منتشر خواهد شد. تاریخ پخش دیگر سریال‌های شبکه FX را می‌توانید به‌صورت کامل در این خبر بخوانید.

چندی پیش سرانجام نهمین حماسه از شخصیت اسکای‌واکر که اولین آن در سال ۱۹۷۷ و با فیلم Star Wars: Episode IV – A New Hope (جنگ ستارگان: قسمت چهارم - امیدی تازه) به‌کارگردانی جرج لوکاس روی پردهٔ سینما رفت، اکران شد و البته چندان موفق به‌جذب نظر منتقدان نشد. فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای‌واکر)، محصولِ لوکاس‌فیلم (LucasFilm) و شرکت والت دیزنی (Walt Disney)، فروشی ۱۷۷ میلیون دلاری را به‌عنوان افتتاحیه آغاز کرد؛ این رقم ۲۰ درصد کمتر از افتتاحیه‌ٔ ۲۲۰ میلیون دلاری ساخت فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) در سال ۲۰۱۷ و ۲۹ درصد کمتر از افتتاحیه‌ٔ ۲۴۸ میلیون دلاری فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) در سال ۲۰۱۵ بود. مارک همیل بار دیگر نقش شخصیت لوک اسکای‌واکر را در این فیلم جی. جی. آبرامز بر عهده داشت و با بازیگرانی چون دیزی ریدلی در نقش ری، آدام درایور در نقش بن سولو/کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، کری فیشر در نقش شاهزاده لیا اورگانا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO و ریچارد ای. گرنت در نقش ژنرال وفادار پراید همبازی بود. این فیلم با بودجهٔ ۲۷۵ میلیون دلاری، تا این لحظه فروش ۹۵۲ میلیون دلاری در گیشه داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده