// جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

معرفی نژاد Vulpera؛ جدیدترین Allied Race بازی World of Warcraft

جدیدترین آپدیت بازی World of Warcraft قرار است در روز چهارشنبه منتشر شود و به همراه خود دو Allied Race جدید به‌همراه دارد که در این مطلب به معرفی Vulpera می‌پردازیم.

طرفداران بازی World of Warcraft این هفته با انتشار آپدیت Visions of N’Zoth راهی ماجراجویی‌های جدیدی می‌شوند که بخشی از این آپدیت شامل اضافه شدن دو Allied Race جدید با نام‌های Vulpera و Mechagnomes است. به‌همین دلیل در این مطلب قرار است در مورد موارد منحصر به فرد مربوط به نژاد Vulpera توضیحاتی ارائه دهیم که شامل بخش‌هایی مانند چگونگی ساختن این کاراکتر، کلاس‌ها، Vulpera Heritage Armor و Caravan Hyena mount می‌شود.

در اولین قدم برای باز کردن نژاد Vulpera بازیکنان بایستی نسخه Battle for Azeroth بازی World of Warcraft را خریداری و بر روی اکانت خود فعال کرده باشند. در ادامه بایستی تمامی ماموریت‌های مربوط به منطقه Vul'don را انجام دهند و Achievement مربوط به این بخش را که با نام Secrets in the Sands شناخته می‌شود را بگیرند. در مرحله بعدی لازم است که Reputaion بازیکن با منطقه Voldunai به مرز Exalted رسیده باشد که انجام این کار چند روزی زمان می‌برد.

ولپرا و مگاجنومز

با انجام فعالیت‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد در نهایت بازیکنان می‌توانند به سری ماموریت‌های مخصوصی دسترسی پیدا کنند که به واسطه آن دستاوردی به‌نام Allied Races: Vulpera باز می‌شود. با گرفتن این Achievement بازیکنان می‌توانند به منوی بازی مراجعه کنند و با باز کردن بخش Allied Race کاراکتر مورد نظر خود که عضوی از Vulpera است، را طراحی و وارد بازی شوند.

علاقه‌مندانی که به‌دنبال ساختن کاراکتری با نژاد Vulpera هستند، می‌توانند این نژاد را در کلاس‌های Hunter ،Mage ،Monk ،Priest ،Rogue ،Shaman ،Warlock و Warrior تجربه کنند. البته افرادی که نسخه World of Warcraft: Shadowlandz را که اخیرا در مراسم بلیزکان معرفی شده است، خریداری کرده‌اند، می‌توانند این نژاد را با کلاس Death Knight نیز تجربه کنند.

هم‌زمان با انتشار نسخه ۸.۳ بازی World of Warcraft نژاد Vulpera قرار است Heritage Armor مخصوص خود را نیز دریافت کند. برای به‌دست آوردن این ست بازیکنان بایستی یک کاراکتر از نژاد Vulpera بسازند و بدون استفاده از قابلیت Leveling Boost کاراکتر خود را به سطح ۱۱۰ برسانند تا Heritage Armor نژاد Vulpera را دریافت کنند. دریافت کردن این ست Achievement مخصوصی به‌همراه دارد که با نام Heritage of the Vulpera شناخته می‌شود.

vulpera وولپرا

سازندگان Vulpera در کنار تمامی موارد قبلی می‌توانند از Mount مخصوص این نژاد نیز استفاده کنند که با نام Caravan Hyena شناخته می‌شود. بعد از اینکه بازیکنان Achievement مخصوص نژاد Vulpera را که Allied Races: Vulpera نام دارد دریافت کنند، می‌توانند Mount این نژاد را با تمامی نژادهای Horde استفاده کنند.

از نکات جالب در مورد Mount نژاد Vulpera می‌توان به قابلیت شخصی‌سازی آن نیز اشاره کرد. دارندگان این مانت می‌توانند با استفاده از قابلیت Make Camp (قابلیتی مخصوص نژاد Vulpera) سایبان مانت خود را حذف یا اضافه کنند. دقت داشته باشید که این Mount به‌صورت پیش‌فرض با داشتن سایبان ظاهر می‌شود.

مانت Vulpera

در بخش قابلیت‌های نژادی نیز شاهد موارد قابل توجهی هستیم که می‌تواند این نژاد دلربا را به یکی از قوی‌ترین کاراکترهای بازی تبدیل کند:

  • اولین مورد Bag of Tricks نام دارد که شامل چندین فوت‌و‌فن می‌شود و می‌توان آن‌ها را روی دشمنان و دوستان خود استفاده کرد. این قابلیت‌ها باعث Damage شدن دشمنان و Heal شدن دوستان می‌شود و برای هر بار استفاده از آن یک و نیم دقیقه زمان لازم است. این قابلیت شامل سه نوع Damage و دو نوع Heal است که از مجموع پنج مورد اصلی، سه مورد به‌واسطه کشتن باس‌ها و انجام ماموریت‌های مختلفی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. برای تغییر دادن قابلیت‌های Vulpera بایستی از Level مخصوصی به‌نام Rummage Your Bag استفاده کرد که برای هر بار استفاده کردن از این قابلیت ۵ دقیقه زمان نیاز است.
  • نژاد Vulpera قابلیت دیگری را به‌همراه دارد که Make Camp نام دارد. این کاراکتر می‌تواند با استفاده از این قابلیت در هر نقطه از بازی (بیرون از Dungeon و Raid) کمپی را برپا کند و با استفاده از  قابلیت Return to Camp در زمانی کوتاه به این نقطه سفر (Teleport) کند. برای هر بار استفاده از قابلیت Return to Camp یک ساعت زمان لازم است.
  • این روباه‌های دوست‌داشتنی با توجه به اینکه به‌صورت پیش‌فرض یک کوله‌پشتی به‌همراه دارند، قابلیتی به‌نام Alpaca Saddlebags برای آن‌ها طراحی شده است که به‌واسطه آن فضای Backpack کاراکتر را به‌مقدار ۸ عدد افزایش می‌دهند.
  • ولپراها در مقابل آتش قوی‌تر هستند و با داشتن قابلیت Fire Resistance نسبت به دیگر کاراکترهای بازی ۱ درصد مصونیت دارند.
  • در نهایت قابلیتی به‌نام Nose For Trouble را شاهد هستیم که به‌واسطه آن اولین Damage که توسط دشمنان Vulpera به او وارد شود به مقدار ۵ درصد HP آن کاهش پیدا می‌کند.

visions of n

نسخه ۸.۳ بازی World of Warcraft که با نام آپدیت Visions of N’Zoth شناخته می‌شود، قرار است در تاریخ ۱۴ ژانویه مصادف با ۲۴ دی در دسترس بازیکنان قرار گیرد. به‌زودی دانلود این آپدیت توسط نرم‌افزار بتل‌نت امکان‌پذیر می‌شود.


منبع wowhead
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده