نویسنده: نیما احمدی
// جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

سرویس ابری Pokemon Home ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد

نرم‌افزار Pokemon Home برای عرضه در ماه فوریه برنامه‌ریزی شده است، اما استفاده از آن نیازمند خرید اشتراک خواهد بود.

درکنار اخباری همچون مشخص شدن جزییات بیشتری از بازی جدید Pokemon Mystery Dungeon و در حال توسعه بودن بسته‌های الحاقی بازی‌ Pokemon Sword and Shield، شرکت پوکمون در جریان برنامه نینتندو دایرکت، تاریخ عرضه پلتفرم ابری Pokemon Home را نیز مشخص کرد.

پلتفرم Pokemon Home به‌نوعی یک سیستم انتقال پوکمون است و به شما اجازه می‌دهد تا پوکمون‌های بازی‌های قبلی را به قسمت‌های جدید این سری مانند Pokemon Sword and Shield منتقل کنید. حال طبق گفته شرکت پوکمون، این نرم‌افزار در ماه فوریه عرضه خواهد شد. شرکت پوکمون هیچ تاریخ مشخصی را برای عرضه این برنامه مشخص نکرده است، ولی می‌دانیم که این نرم‌افزار برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، اندروید و آیفون در دسترس خواهد بود.

برنامه Pokemon Home با سری بازی‌های Pokemon Let’s Go و بازی Pokemon Sword and Shield کاملاً سازگار است. این برنامه به‌صورت مداوم و هماهنگ با Pokemon Bank کار خواهد کرد. Pokemon Bank نوعی سیستم ذخیره بود که در بازی‌های پوکمون روی پلتفرم 3DS کار می‌کرد. این ارتباط زمانی کارآمدی خود را نشان می‌دهد که شما قصد داشته باشید پوکمون‌های خود را از بازی‌های قبلی منتقل کنید. برای اینکار تنها نیاز دارید با فعال کردن این سرویس پوکمون‌های قبلی را از برنامه Pokemon Bank به Pokemon Home منتقل کنید. با این‌کار شما می‌توانید  تمام پوکمون‌ها را به بازی‌های جدید این سری محبوب در پلتفرم نینتندو سوییچ منتقل کنید.

باید یادآور شویم که برای استفاده از برنامه Pokemon Home پول خرج کنید. شرکت پوکمون هنوز میزان هزینه این سرویس ابری را مشخص نکرده است. اگر این برنامه با Pokemon Bank به‌طور کامل در ارتباط باشد، احتمالاً هزینه این سرویس مبلغ زیادی نخواهد داشت. برای استفاده از برنامه‌ی Pokemon Bank بازیکن باید مبلغ پنج دلار را در ازای اشتراک یک‌ساله پرداخت می‌کرد. حال به‌دلیل ارتباط این برنامه با Pokemon Home می‌توانیم حدس بزنیم که هزینه این سرویس ابری نیز تقریباً به‌همان میزان خواهد بود.

احتمالاً در آینده‌ای نزدیک تاریخ دقیق انتشار برنامه Pokemon Home نیز مشخص شود. تا انتشار این سرویس ابری بازیکنان می‌توانند بازی‌های Pokemon Sword و Shield را روی نینتندو سوییچ تجربه کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده