// جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

Resident Evil 3 Remake فاقد حالت Mercenaries و پایان های مختلف است

بازیکنان در نسخه بازسازی بازی Resident Evil 3 می‌توانند هدایت کارلوس را هم برعهده بگیرند اما از طرفی بازی فاقد پایان‌های مختلف است.

شماره جدید مجلسه پلی‌استیشن بریتانیا به‌زودی منتشر می‌شود و در این مجله، مصاحبه‌ای با تیم توسعه‌دهنده Resident Evil 3 Remake انجام شده است. در جریان این مصاحبه اطلاعات جدیدی در دسترس قرار خواهد گرفت، اما یکی از کاربران ردیت تصویری را از اطلاعات مربوط‌به نسخه بازسازی Resident Evil 3 در مجله پلی‌استیشن بریتانیا منتشر کرده است. باتوجه‌به تصویر منتشر شده، شاهد تغییراتی هستیم که تیم طراحی بازی آن‌ها را اعمال کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که حالت Mercenaries در نسخه بازسازی قرار ندارد. دلیل این تصمیم هم مربوط‌به حالت چندنفره Project Resistance می‌شود. در این حالت چهار بازیکن باید با یکدیگر کمک کنند تا معماهای هر محیط را حل کنند و از آن خارج شوند. این در حالی است که یک بازیکن هم هدایت مغز متفکر (Mastermind) بازی را برعهده می‌گیرد و مانع از موفقیت شما می‌شود. برای مثال شخصی که در نقش مغز متفکر قرار گرفته است، می‌تواند تله‌های مختلفی را در محیط اعمال کند تا چهار بازیکن دیگر نتوانند از راکون سیتی فرار کنند. بااین‌حال باید تا عرضه بازی صبر کرد و ببینیم واکنش کاربران به‌ حالت Project Resistance که جایگزین حالت Mercenaries شده است، چیست.

در ادامه پیتر فابیانو، تهیه کننده کپکام (Capcom)، در طول صحبت‌های خود در مجله پلی‌استیشن بریتانیا اعلام کرده که رزیدنت ایول 3 ریمیک فاقد پایان‌های مختلف است. البته جزئیات زیادی از این بخش منتشر نشده است. همچنین تیم سازنده برای هوش مصنوعی نمسیس، از ساختار هوش‌مصنوعی مستر ایکس استفاده کرده و بهبودهایی را روی آن انجام داده است. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد با یک نمسیس دلهره‌آور روبه‌رو خواهیم شد. در انتها اشاره شده که کارلوس اولیویرا هم بخش‌های مربوط‌به خود را دارد و بازیکنان می‌توانند هدایت او را برعهده بگیرند.

نظر شما کاربران زومجی درمورد Resident Evil 3 Remake و تغییرات آن چیست؟ بازی در تاریخ ۱۵ فروردین ماه (سه آوریل) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده