// چهار شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Blade Tales؛ تغییر سرنوشت

Blade Tales یک بازی موبایل نقش آفرینی و MMO است که روایت‌گر دو دوست صمیمی و قدیمی است که حال علیه یکدیگر قرار گرفته‌اند. 

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی با المان‌های MMO رفته‌ایم که سعی دارد تجربه‌ای متفاوت و سرگرم کننده را در دسترس کاربران قرار دهد. بازی اندروید و آیفون Blade Tales، ساخته استودیو 9Splay، یک بازی MMO رایگان است که بازیکنان را وارد چین باستان می‌کند. داستان بازی آیفون و اندروید Blade Tales روایت‌گر داستان دو دوست به نام‌های یان شیسی و دوان هیویین است که از بچگی با یکدیگر بزرگ شده‌اند، اما داستان به‌گونه‌ای پیش می‌رود که علیه یکدیگر شمشیر می‌کشند. بازیکنان در نقش کاراکتری شخصی‌سازی شده قرار می‌گیرند که باید به دوان هیویین کمک کند تا با تغییر گذشته، سرنوشت شوم یان شیسی را تغییر دهد.

Blade Tale

مورد جالب در بازی Blade Tales این است که می‌توانید ضربه‌های خود را با مهارت‌های بازی ترکیب و از آن‌ها یک کومبو بسازید

با شروع بازی موبایل Blade Tales، بازیکنان باید کاراکتر خود را انتخاب کنند. پس از انتخاب شخصیت‌تان از بین کاراکتر زن و مرد، باید از میان چهار کلاس درنظر گرفته شده، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و در انتها با انتخاب مدل مو و صورت، کاراکتر نهایی خود را بسازید. پس از ساخت کاراکتر وارد مرحله پیش درآمد داستانی می‌شوید؛ جایی‌که شما در تلاش هستید تا دوان هیویین اسیر شده در چنگال یان شیسی را نجات دهید. در انتها و آخرین نبرد با یان شیسی، دوان هیویین به قدرت خود دسترسی پیدا می‌کند و زمان را به گذشته بر می‌گرداند. بااین‌حال مرحله پیش درآمد Blade Tales نقش یک بخش آموزشی هم دارد. تیم سازنده به‌خوبی نحوه استفاده از ضربات و مهارت‌ها را به بازیکنان یاد می‌دهد. یکی از مواردی که در همان ابتدای Blade Tales متوجه می‌شوید، سیستم هدایت روان قهرمان داستان است. یک آنالوگ مجازی در سمت چپ صفحه‌نمایش قرار داده شده که ازطریق آن می‌توانید کاراکتر خود را هدایت کنید. همچنین در سمت راست هم یک دکمه اصلی برای ضربه‌زدن درنظر گرفته شده است. در اطراف این دکمه‌ هم دکمه‌های دیگری تعبیه شده که مخصوص‌به مهارت‌های کاراکتر شما است. مورد جالب در بازی Blade Tales این است که می‌توانید ضربه‌های خود را با این مهارت‌ها ترکیب و از آن‌ها یک کومبو بسازید. 

معمولا در بازی‌های نقش‌آفرینی، تیم سازنده از یک دکمه برای جاخالی دادن هم استفاده می‌کند. این در حالی است که استودیو 9Splay از پریدن به‌جای جاخالی دادن استفاده کرده است. زمانی‌که حس کردید یک ضربه خطرناک و قدرتمند به سمت شما اعمال خواهد شد، می‌توانید با پریدن، به قسمت دیگری از محیط بروید که در ناحیه امن ضربه حریف قرار دارد. بااین‌حال Blade Tales یک بازی نقش‌آفرینی و MMO است. ازاین‌رو تیم سازنده مأموریت‌های فرعی و اصلی متعدد و متفاوتی را برای شما تدارک دیده است. این موارد شامل Raidها و نبردهای هیجان‌انگیزی است که می‌تواند شما را سرگرم کند. سیستم انجام مأموریت‌ها هم به‌گونه‌ای است که بازیکن می‌تواند از سیستم ردیابی خودکار مأموریت‌ها استفاده کند. همچنین در طول نبردها هم ویژگی نبرد خودکار برای شما درنظر گرفته شده است. دراین‌میان اشاره کنم که سیستم نبرد خودکار، شاید در ابتدای بازی بتواند کمک حال شما باشد، اما از اواسط داستان و زمانی‌که وارد نبردهای سهمگین و مهم می‌شوید، بهتر است خود شما هدایت کاراکتر اصلی را برعهده بگیرید، زیرا عملکرد هوش‌مصنوعی در جاخالی دادن آنطور که باید و شاید قوی نیست و امکان دارد باعث کشته شدن شما شود. جدا از بخش داستانی و مأموریت‌های آن، می‌توانید با انجام رویدادها آیتم‌های ارزشمندتری را کسب کنید. 

Blade Tale

تیم سازنده از یک سیستم ارتقای کاراکتر هم استفاده کرده است. زمانی‌که سطح کاراکتر شما افزایش پیدا می‌کند، می‌توانید سطح مهارت‌های خود را هم ارتقا دهید. ارتقای قهرمان داستان هم به‌واسطه به‌دست آوردن لباس، طلسم و سلاح‌های جدیدتر و ارزشمندتر انجام می‌شود. از نظر بصری هم بازی اندروید و آیفون Blade Tales در سطح خوبی قرار دارد و یک فضای چشم‌نواز از چین را به‌تصویر می‌کشد. بااین‌تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی و MMO هستید که بتواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند، بازی آیفون و اندروید Blade Tales گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. 

دانلود بازی Blade Tales


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده