نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

آیتم‌ های کلکسیونی بازی‌ های The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 به‌زودی عرضه می‌شوند

مجسمه‌ها و اکشن فیگورهای جدید سی‌در پراجکت رد، با برند و کیفیت استودیوی Sideshow عرضه خواهند شد.

به لطف قراردادی که بین سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) و Sideshow به ثبت رسیده است، آیتم‌های کلکسیونی جدید و رسمی بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Witcher به زودی عرضه خواهند شد. استودیوی Sideshow متخصص ساخت انواع آیتم‌های ویژه و کلکسیونی از قبیل مجسمه‌ها، اکشن فیگورهای مفصل متحرک و انواع آثار هنری در مقیاس‌های بزرگ است.

این استودیو، در خبری که امروز در وبسایت رسمی خود منتشر کرده، عقد قرارداد لایسنس بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 را اطلاع رسانی کرده است. این شرکت، اخیراً سابقه‌ی کار روی مجموعه‌های بزرگ سینمایی از قبیل فیلم‌های مارول و استاروارز و همچنین بازی‌های ویدیویی Assassin’s Creed را در کارنامه دارد. محصولات Sideshow معمولاً با کیفیت ساخت بسیار بالایی عرضه می‌شوند؛ از این رو باید انتظار قیمت‌های بالایی را داشته باشیم. به طور مثال، مجسمه‌ی Animus Ezio این شرکت با مقیاس ۱ در ۴ با قیمت ۶۰۰ دلار عرضه می‌شود؛ اما باید گفت که جزئیات این اثر واقعاً خیره کننده است.

اکشن فیگور assassins creed

سی‌دی پراجکت رد اخیراً مجسمه‌ی جدیدی از بازی The Witcher 3 را با نام «Ciri and the Kitsune» رونمایی کرده است. البته در حال حاضر مشخص نیست که آیا آیتم‌های تولیدی شرکت Sideshow جایگزین موارد موجود در فروشگاه CDPR می‌شوند، یا این که به آن‌ها اضافه خواهند شد. با این که مجسمه‌ها و آیتم‌های قبلی موجود در این فروشگاه به کیفیت محصولات Sideshow نمی‌رسند، نمی‌توان کیفیت ساخت آن‌ها را پایین توصیف کرد.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده