نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

برندهای اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی

امروزه توجه به ابزار حمام و سرویس بهداشتی به یک عامل مهم تبدیل شده است و از قضا احتمالا ساده‌ترین و کم‌ هزینه‌ترین فضا برای به‌روزرسانی محسوب می‌شود.

احتمالاً ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین فضا خانه برای به‌روزرسانی، حمام و سرویس بهداشتی است.، اکثراً تمرکز ما روی اتاق‌های بزرگتر، مانند اتاق نشیمن یا اتاق‌های ناهار خوری است. البته ممکن است فضای حمام و سرویس بهداشتی جذاب‌ترین بخش هر خانه نباشد اما بسیار مورد استفاده خانواده و مهمانان قرار می‌گیرد. بنابراین نباید از توجه و رسیدگی به آن غافل شد. امروزه توجه به ابزار حمام و سرویس بهداشتی به یک عامل مهم تبدیل شده است. این ابزار شامل:

ست‌های سرویس بهداشتی

ست های سرویس بهدشتی از لوازم جانبی مهم در حمام است. مردم در گذشته لوازم بهداشتی خود نظیر صابون ،خمیر دندان و حتی مسواک خود را در هر مکانی در حمام قرار می‌دادند که دارای آلودگی بوده و حتی گاهی در مواقع لزوم قادر به پیدا کردن آن‌ها نبودند. انواع گسترده‌ای از لوازم‌های سرویس بهداشتی در بازار موجود است که دارای تنوع و رنگ‌بندی بسیار زیبایی هستند و فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا در زمینه ارائه و توزیع اکسسوری المانی و اروپایی بدون واسطه با قیمت رقابتی در بازار پپشرو است.

توالت فرنگی

بالغ بر ۸۰ درصد از توالت‌های فرنگی با رنگ سفید تولید می‌شوند و طراحی کلاسیک دارند؛ اما در برخی از شرکت‌های اروپایی مانند برند ونکوی آلمان در‌های توالت‌های فرنگی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. پاسخ‌گویی به سلیقه مشتریان نکته مهمی است که در تولید و طراحی رنگ نیز باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد و باعث زیباتر شدن فضای حمام و سرویس بهداشتی می‌شود.

ژرمن کالا

پایه‌های رول دستمال کاغذی

جالب است بدانید اولین استفاده دستمال در توالت از قرن دوم قبل از میلاد در چین بود. در آماری مربوط‌به قرن چهاردهم میلادی، گفته شده که در چین سالانه ۷۲۰ هزار ورقه دستمال توالت تولید می‌شد، که ابعاد هر ورقه ۶۰ در ۹۰ سانتی‌متر بود، درحالی‌که برای خانواده سلطنتی امپراطوری چین، ۱۵ هزار ورقه دستمال مخصوص بسیار نرم و معطر تولید می‌شد. در مناطق دیگر، افراد ثروتمند از پشم، پارچه یا برگ گیاهان به‌جای دستمال توالت اسفاده می‌کردند.

امروزه پایه رول دستمال کاغذی هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ شکل و نحوه نصب دارای تنوع بسیاری هستند در مدل‌های قدیمی تر به‌صورت تکی و رول پلاک قابلیت نصب داشتند ولی رفته رفته شرکت‌های اروپایی مشکل سوراخکاری را حل کردند و به‌جای آن از مدل هایی که به‌صورت چسبی یا مکش مولکولی (فشار دست یا پاور لاک) بودند استفاده کردند و دیگر شما نیازی به سوراخ کاری کاشی‌های سرویس بهداشتی نخواهید داشت. در بعضی از مدل‌های ایستاده فرچه به همراه جا دستمالی یکجا طراحی شده و شما می‌توانید مجموعه‌ایی کامل و متنوع این ابزارها را در فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا به‌سادگی بررسی و خریداری کنید. پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید سراغ اجناسی بروید که استیل ضد زنگ باشند و مقاوم به رطوبت که دچار زنگ‌زدگی نشوند.

جا حوله ایی

همیشه برای نظم دادن به فضاهای مد نظر نیاز به صرف هزینه‌های زیاد نیست گاهی با کمی وقت، سلیقه و اندکی هزینه می‌توان به برقراری نظم کمک کرد خصوصا زمانی‌که در یک خانواده هستید سازماندهی لوازم مخصوصا در فضاهای کوچک اساسی به نظر می‌رسد. پیشنهاد ما به شما استفاده از قفسه ها، آویز و ارگانایزر‌ها هستند که به ساماندهی فضای شما کمک زیادی می‌کنند.

استفاده از آویز‌ها و گیره ها

قلاب آویز‌ها یکی از ابزار‌های پرکاربرد در هر خانه محسوب می‌شوند که برای آویزان کردن لباس‌ها، حوله و ... بسیار کاربردی هستند. استفاد از آویز‌ها و گیره‌های آلمانی و اروپایی با قابلیت چسیندگی فوق‌العاده یا مکش مولکولی ما را از هرگونه سوراخکاری بی‌نیاز می‌کند. مزیت استفاده از این ابزارها این است که علاوه‌بر اینکه کاشی‌های زیبای شما دچار ترک و سوراخ و شکستگی نمی‌شوند این آویز‌ها روی کاشی، شیشه و سطوحی که کمی ناهموار هم هستند قابل چسباندن هستند و قیمت بسیار مناسبی هم دارند .

پرده‌های حمام

پوشاندن فضای مقابل دوش با پرده، مانع نفوذ رطوبت و آب به سایر نقاط حمام و به‌خصوص در ورودی خواهد شد. بهتر است پرده حمام را باتوجه‌به رنگ کاشی‌ها و سایر اکسسوری های سرویس بهداشتی انتخاب کنید. ویژگی‌ یک پرده حمام عالی این است که علاوه‌بر ضد‌آب بودن، به‌خوبی هوا را از خود عبور دهد و هنگام استفاده از آب داغ یا بخار متراکم و جمع نشود. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این پرده حمام خوب باید به قابلیت شست‌وشوی آن با ماشین لباس‌شویی اشاره کرد و از همه مهم‌تر با حرارت ملایم اتو شود و ضد قارچ باشد. البته برای حمام و سرویس بهداشتی هایی که دارای وان هستند پیشنهاد می‌شود از پرده حمام کرکره‌ایی استفاده شود که هم شیک‌تر است و اینکه براساس نیاز قابل تنظیم است.

استفاده از سبد‌های رخت چرک

امروزه با کوچک بودن فضایی که در آپارتمان‌ها در اختیار داریم باید از وسایل جمع ‌وجور یا لوازمی که قابلیت جمع شدن دارند، استفاده کنیم. تقریبا اکثر افراد از سبد رخت برای جمع و جور کردن لباس‌های چرک و کثیف خود استفاده می‌کنند. جای سبد رخت معمولا در اتاق‌ خواب یا آشپزخانه کنار لباسشویی یا حمام است. این سه مکان ارکان اصلی یک خانه را تشکیل می‌دهند و زیبایی آن‌ها می‌تواند در ظاهر منزل ما بسیار تأثیرگذار باشد.

سطل زباله پدالی

اگر به دنبال یک سطل زباله حرفه‌ایی هستید که پاکیزگی را به محیط خانه شما بیاورد، می‌توانید روی سطل زباله برند المانی ونکو حساب باز کنید. این سطل زباله‌ها بسیار سبک هستند و از همه مهم‌تر ضد زنگ هستند. در مدل‌های پدالی این برند دو تکه داخل سطل مشاهده می‌کنید که به‌راحتی تکه داخلی را می‌توانید جدا کنید و زباله را خارج کنید. از همه مهم‌تر اینکه می‌توانید در همه جای خانه از این سطل‌ها در گنجایش‌های مختلف استفاده کنید.

قفسه حمام

بهترین راه جهت نگه‌داری وسایل حمام، قفسه‌های حمام هستند قطعا کیفیت و جنس این قفسه‌ها بسیار مهم است که در معرض رطوبت هستند و دچار زنگ‌زدگی نشوند. جنس پیشنهادی ما به شما استیل ضد زنگ است. علاوه‌بر این نحوه اتصال این قفسه‌ها می‌تواند به‌صورت‌های متفاوتی باشد به‌عنوان مثال برخی نیاز یه سوراخ کاری کاشی دارند و ازطریق پیچ و مهره نصب می‌شوند. بعضی از مدل‌ها گیره ای به شکل علامت سؤال داند که قابلیت اویز شدن دارد و برخی مدل‌ها به‌صورت چسبی یا پاور لاک (مکش مولکولی) نصب می‌شوند که نیازی به هیچ‌گونه سوراخ کاری ندارند و به‌راحتی به قسمت مورد نظر وصل می‌شوند. اکسسوری‌های آلمانی در این زمینه بی رقیب هستند و به‌راحتی می‌توان لوازم مورد نیاز رو بدون اینکه دچار پراکندگی و گرد و غبار شوند در این قفسه‌ها قرار داد.

کفپوش یا کفی حمام

از کفی حمام می‌توان در وان و روی زمین در قسمت زیر دوش استفاده کرد. این کفی ساختار ویژه‌ای دارد که می‌تواند به خوبی به کف وان یا حمام بچسبد. بخش رویه‌ی این کفی‌ها مانع از لغزش فرد خواهد شد. مکنده‌های قوی پلاستیکی این محصول به خوبی عملکرد خود را حفظ کرده و به کف وان یا حمام می‌چسبند و کفی را ثابت نگه می‌دارند. این کفی‌ها ابعاد مختلفی دارند. لیز خوردن ممکن است برای بسیاری از افرادی که به حمام می‌روند اتفاق افتاده باشد از این‌رو بهتر است از بروز همچین اتفاق ناخوشایندی به‌سادگی پیش‌گیری کرد.

 

ژرمن کالا

برچسب کاشی

همیشه کاشی‌های خانه شبیه به آن چیزی نیستند که دلمان می‌خواهد، چه در سرویس بهداشتی و حمام و چه در آشپزخانه‌. تعویض کاشی کار بسیار پرهزینه است و بهتر است به فکر دیگری برای تغییر آن‌ها باشیم. برچسب‌های کاشی گزینه خوبی برای ایجاد این تغییر سریع، آسان و ارزان‌ قیمت است. استیکر کاشی ونکوی آلمان یکی از همین محصولات است که در بسته ۶ و ۱۰ عددی ارائه می‌شود. جنس این استیکرهای زیبا از پلاستیک است و به‌راحتی روی کاشی‌های فضاهای مرطوب مثل حمام هم می‌چسبد. این برچسب‌ها ضد آب با قابلیت شست و شو هستند و بعد از چسباندن هم می‌توانید آن‌ها را ازطریق باد گرم سشوار از کاشی‌ها جدا کرده و جای دیگری بچسبانید.

پایه نگه دارنده سشوار

یکی از ابزار کاربردی دیگر پایه نگهدارنده سشوار است. این مشکل همیشه وجود داشته که سشوار خود را بعد از استفاده کجا بگذاریم؟ در صورت پیچیدن سیم دور آن بعد از مدتی کوتاهی سیم از قسمت انتهایی دچار مشکل شده و نیاز به تعویض دارد. بنابراین بررسی و خرید این پایه پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسد و خبر خوب اینجا است که نمونه‌های خارجی خصوصا آلمانی نیاز به سوراخکاری دوار یا کاشی هم ندارند و به‌راحتی با چسب یا فشار دست نصب می‌شوند و به اشکال و جنس‌های مختلف در فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا قابل خرید هستند.

ابزار ایمنی و راحتی حمام

دستگیره وان

استفاده از دستگیره‌های دیواری حمام خصوصا برای افراد سالمند بسیار ضروری به شمار می‌رود. در محیط حمام حفظ تعادل مهم‌ترین مشکل افراد معلول یا سالمند است. علاوه‌بر این دسترسی نامناسب به تجهیزات، ضعف فرد در گرفتن اجسام و کاهش حس نیز از مشکلات این افراد در حمام به شمار می‌آید. دستگیره‌ی وان کمک می‌کند تا هنگام ورود و خروج و راه رفتن در وان حمام مانع از لیز خوردن و افتادن اشخاص شود.

صندلی نشیمن وان

صندلی نشیمن مخصوص قرار گیری روی وان است و کافی است تا شخص سالمند روی صندلی نشیمن بنشیند و حمام کند. پایه‌های آلمینیومی صندلی نشیمن ضد زنگ بوده و به‌صورت کاملاً ایمن و محکم روی لبه‌های وان حمام شما قرار می‌گیرد. این صندلی نشیمن دارای دو دسته آلومینیومی در دو طرف خود بوده که متصل به پایه‌های آن است و به شخص سالمند کمک می‌کند تا با نگه داشتن دسته‌ها در هنگام استحمام و جا به جایی تعادل خود را حفظ کند. روی قسمت نشیمن گاه صندلی وان شیارها و روزنه هایی تعبیه شده است که مانع از لیز خوردن از روی صندلی و مانع از جمع شدن آب و کف روی صندلی حمام در زمان استحمام می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این کالا، شخص سالمند و افراد معلول را روی صندلی بنشانید و شست و شو دهید و پس از اتمام کار، با هل دادن صندلی به طرف دوش فرد را آب بکشید. با استفاده از دسته‌های صندلی نشیمن می‌توانید به شخص سالمند یا معلول جسمی خود کمک کنید تا از داخل وان خارج شده و جهت خشک کردن بدن خود آماده شود. ما برای ایمن سازی و مناسب سازی بیشتر محیط حمام و سرویس‌های بهداشتی شما چه استفاده‌ی سالمندان و برای جلوگیری از افتادن و آسیب دیدن آن‌ها استفاده از دستگیره‌های کمکی و استفاده از کفپوش‌های ضد لغزش مخصوص کف وان حمام را نیز پیشنهاد می‌کنیم.

تهویه و اسپری خوشبو کننده هوا

یکی از مشکلات که تقریبا همه با آن مواجه هستیم، بوی نامطبوع سرویس‌های بهداشتی و حمام است. به‌دلیل رطوبت زیاد به وجود آمدن بوی بد در آن‌ها کاملا طبیعی است. استفاده از یک هواکش یا سیستم تهویه به همراه خوشبو کننده به‌راحتی ما را از شر این دردسر نجات می‌دهد.

آینه

انتخاب آینه در محیط هایی که نور کمتری دارند و مرطوب هستند بسیار مهم است توصیه می‌شود از آینه‌های LED استفاده کنید. این لامپ‌ها توان مصرفی پایینی دارند و برای اصلاح و آرایش بسیار مناسب هستند. معمولا این آینه‌ها بزرگ نمایی‌های 3 تا 5 برابر دارند و از جنس استیل ضد زنگ هستند. توصیه می‌شود برای خرید این ایینه‌ها سری به برند آلمانی ونکو بزنید.

باقی محصول‌های فروشگاه

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا علاوه‌بر اینکه ارائه دهنده مستقیم و بی واسطه ابزار سرویس بهداشتی و حمام است، تنها نماینده رسمی و وارد کننده کالای خواب اورجینال 100% آلمانی نیز هست. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.germankala.ir مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده