نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

ویدیوی پایانی بازی Monster Hunter Frontier Z پس از 12 سال منتشر شد

سرورهای بازی Monster Hunter Frontier Z پس از  ۱۲ سال چندی پیش به‌کلی خاموش شدند. حال کپکام ویدیویی را برای ادای احترام به بازیکنان منتشر کرده است.

امروز استودیوی کپکام (Capcom) به‌ مناسبت خاموش شدن سرورهای بازی Monster Hunter Frontier Z، یک «ویدیوی پایانی» منتشر کرد. پشتیبانی از این بازی در اواخر ماه گذشته توسط ناشر آن به‌صورت رسمی به‌پایان رسید.

این ویدیو ممکن است برای کسانی که بازی را تجربه کرده‌اند بار احساسی داشته باشد. ویدیوی پایانی، با یک بررسی اجمالی از تمام NPCهایی که تاکنون در دنیای Monster Hunter Frontier Z با آن‌ها ملاقات کرده‌ایم، شروع می‌شود.

بعد از آن، برای ادای احترام، فهرست بلندی از نام تمام بازیکنانی که طی هفته قبل از تعطیلی وارد بازی شده‌اند، به‌نمایش گذاشته می‌شود. اعلامیه تعطیلی این بازی در تیر ماه منتشر شد تا بازیکنان قبل از بسته شدن سرورهای بازی، چند ماه فرصت تجربه آن را داشته باشد. بازی Monster Hunter Frontier Z در تاریخ ۲۷ آذر برای همیشه تعطیل شد. این ویدیوی پایانی را می‌توانید از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

این بازی روی پلتفرم‌های متنوعی همچون پی‌سی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا قابل اجرا بود. قبل از خاموش شدن سرورهای بازی، یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های آنلاینی بود که از تاریخ ۱۴ تیر ۱۳۸۶ شروع به‌کار کرده بود. بازیکنان در طول این ۱۲ سال می‌توانستند هیولاهای متنوعی را در Frontier Z شکار کنند. متاسفانه پشتیبانی این بازی به‌پایان رسیده و بازیکنان دیگر نمی‌توانند به انجام این بازی بپردازند.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده