نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴

اولین تصویر فصل دوم سریال A Discovery of Witches سفر در زمان را نشان می‌دهد

به‌تازگی شبکه اسکای اولین تصویر رسمی از فصل دوم سریال A Discovery of Witches را منتشر کرده که در آن به سفر در زمان اشاره دارد.

آبان سال گذشته بود که شبکه اسکای از تمدید سریال A Discovery of Witches (کشف جادوگران) برای فصل دوم و سوم خبر داد. این سریال، اقتباسی از رمان‌های سه گانه All Souls trilogy اثر دبورا هارکنس است و رمان A Discovery of Witches، اولین رمان این مجموعه است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده و تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. سریال A Discovery of Witches داستان متیو کلیرمونت (خون آشام) با بازی متیو گود و دایانا بیشاپ (جادوگر) با بازی ترزا پالمر را روایت می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فصل دوم این سریال منتشر شده است. در این تصویر شاهد حضور متیو و دایانا هستیم که در پایان فصل اول توانستند با قدرت سفر در زمان از دست سازمان Congregation فرار کنند. حال این تصویر نشان می‌دهد که آن‌ها به انگلستان دوران الیزابت سفر کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فصل دوم سریال A Discovery of Witches

دایانا یک دانشمند جوان از نوادگان جادوگران است که در آکسفورد زندگی می‌کند. در همین حال متیو کلیرمونت به دنبال یافتن راه حلی برای جلوگیری از انقراض نسل تمامی موجودات فراطبیعی روی زمین است. زمانی که دایانا به طور تصادفی یک کتاب طلسم شده را احضار می‌کند، او باید واقعیت خود را بپذیرد و در ادامه عاشق یک خون آشام با سن ۱۵۰۰ سال می‌شود که این رابطه در قوانین بین جادوگران و خون آشام‌ها ممنوع است. کتاب دوم این مجموعه Shadow of Night نام دارد که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و در ادامه کتاب The Book of Life در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. ادوارد بلومل، لوئیز بریلی، مالین بوسکا، آیشا هارت، اوون تیال، الکس کینگستون، والری پتیفورد، ترور ایو، لینزی دانکن، تانیا مودی، گرگ مک‌هیو، گرگ چیلین و تریستان گرول، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال A Discovery of Witches حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سارا دلارد و سوزی کانکلین وظیفه نوشتن فیلمنامه فصل دوم این سریال را بر عهده دارند. 

هنوز تاریخی برای شروع پخش فصل دوم سریال A Discovery of Witches اعلام نشده است.


منبع TVGuide
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده