// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

مدی هسن به پروژه ترسناک و مرموز جیمز وان پیوست

مدی هسن به پرژوه ترسناک مرموز جیمز وان ییوست و به‌عنوان یکی از کاراکترهای اصلی ایفای نقش خواهد کرد.

پروژه مرموز و موردانتظار جیمز وان که به‌صورت آزمایشی تحت عنوان Silvercup شناخته می‌شود، به تازگی میزبان مدی هسن شده است. او که سابقه بازی در سریال‌های یابنده (The Finder) و آقای مرسدس (Mr Mercedes) را دارد، به‌عنوان شخصیت اصلی در این فیلم حضور خواهد داشت.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون هسن در کنار بازیگرانی همچون جیم ایبل، جورج یانگ و آنابل والیس که سابقه همکاری با جیمز وان را در اسپین آف فیلم احضار یعنی آنابل (Annabelle 2014) داشته است، حضور خواهد داشت.

خلاصه داستان این پروژه ترسناک هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما گفته می‌شود فیلم بر پایه داستانی از جیمز وان و اینگرید بیسو خواهد بود که دو زن را در حال فرار از دست یک هیولا نشان می‌دهد. این دو در فیلم راهبه (The Nun) با همدیگر همکاری داشته‌اند و همچنین بیسو اخیرا با یک کارگردان ۴۲ ساله استرالیایی نامزد کرده است. وان همچنین فیلم Atomic Monster خود را در کنار مایکل کلیر کارگردانی خواهد کرد. این فیلم تماما توسط کمپانی Starlight Media و Midas Innovation تامین مالی می‌شود و در چین توزیع خواهد شد. کمپانی New Line هم وظیفه توزیع مابقی نسخه‌ها را برعهده خواهد داشت.

طرفداران DC Comics نباید ناامید شوند چرا که برنامه کنونی وان این است که پروژه را پاییز امسال در لوس آنجلس کارگردانی کند و فیلم در ادامه به مرحله پیش‌تولید خواهد رفت.

جیمز وان مدت‌ها قبل از این‌که با کار روی فیلم Furious 7 و آکوامن (Aquaman) برای خودش در صنعت فیلم‌های اکشن و بلاک باستر نامی دست و پا کند، در حال شکل دادن ژانر ترس برای مخاطبین مدرن بود. او در ساخت مجموعه‌های اره (Saw) و موذی (Insidious) همکاری داشت و جهان احضار (The Conjuring) را برای موسسه New Line ایجاد کرد. این فیلم‌ها با صرف بودجه ۱۳۹.۵ میلیون دلاری بیش از ۱.۸ میلیارد دلار سودآوری داشته‌اند که این مجموعه را تبدیل به دومین مجموعه ترسناک پرفروش سینما می‌کند و پشت سر گودزیلا قرار می‌دهد.

به استثنا فیلم زن شگفت انگیز پتی جنکینز (Wonder Woman)، کمپانی DC سابقه‌ای طولانی در شکست‌های ناامیدانه در گیشه باکس آفیس دارد و آکوامن بزرگ‌ترین موفقیت این کمپانی محسوب می‌شود. این فیلم بیش از ۱.۱ میلیارد دلار از باکس آفیس جهانی کسب کرد و جایگاه خود را به‌عنوان بالاترین جایگاه کسب درآمد در بین فیلم‌های برادران وارنر (Warner Bros) ثبت کرد. آکوامن داستان اصلی آرتور کوری با بازی جیسون موموآ را که یک نیمه انسان و نیمه آتلانتیایی است فاش می‌کند و او را به‌ سفری هیجان انگیز در طول زندگی خودش می‌برد. سفری که او را با خود واقعی‌اش روبه‌رو می‌کند اما در نهایت متوجه می‌شود که او برای پادشاه بودن متولد شده و شایسته چنین مقامی است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده