// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

مسابقات WCS Fall 2019 بازی Starcraft 2 با قهرمانی Serral به پایان رسید

جونا سوتالا با کسب نتیجه ۴:۱ در فینال مسابقات WCS Fall 2019 بازی Starcraft 2 عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رقابت‌های 2019 WCS Fall بازی Starcraft 2 شب گذشته بعد از سه روز رقابت فشرده به پایان رسید. این مسابقات به میزبانی شهر مونترآل در کانادا پیگیری شد و جونا سوتالا ۲۱ ساله که بیشتر با نام مستعار Serral شناخته می‌شود توانست برای ششمین بار در یک رویداد مربوط به مسابقات WCS به عنوان قهرمانی دست یابد. Serral با کسب این عنوان قهرمانی دوازدهمین بازیکنی است که راهی مسابقات 2019 WCS Global Finals خواهد شد. لازم به ذکر است که سال گذشته Serral توانست برای اولین بار قهرمانی مسابقات WCS Global Finals را کسب کند و اولین بازیکن غیر کره‌ای باشد که بعد از ۱۸ سال به عنوان قهرمانی این رویداد دست یافته است.

دانلود از آپارات

مرحله اصلی مسابقات از پنج مرحله مختلف تشکیل شده بود که مجموعا هشتاد بازیکن برتر جهان با یکدیگر رقابت کردند. Serral در این رویداد تا بازی فینال در هیچ نقشه‌ای شکست نخورد و در فینال مسابقات نیز فقط در بازی اول که در نقشه Acropolis پیگیری شد بازی را واگذار کرد و در نهایت با کسب نتیجه ۴:۱ در مقابل رقیب ایتالیایی خود به عنوان قهرمانی دست یافت.

با پایان مسابقات فصلی WCS علاقه‌مندان رقابت‌های حرفه‌ای بازی Starcraft 2 می‌توانند از روز هشتم مهر ماه به دیدن مسابقات StarCraft II: NationWars 2019 که به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد بپردازند. مرحله اصلی مسابقات 2019 WCS Global Finals نیز قرار است از روز سوم آبان با مجموع جوایز ۵۰۰ هزار دلار پیگیری شود.

نفرات برتر و جوایز اهدا شده

مقامبازیکنجایزه
اولSerral۲۰ هزار دلار
دومReynor۱۰ هزار دلار
سوم-چهارمSpeCial۶ هزار دلار
سوم-چهارمNeeb۶ هزار دلار
پنجم-هشتمStephano۴ هزار دلار
پنجم-هشتمElazer۴ هزار دلار
پنجم-هشتمTIME۴ هزار دلار
پنجم-هشتمHeRoMaRinE۴ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده