// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

بازی Pokemon Sword And Shield احتمالا قابلیت ذخیره خودکار داشته باشد

بازی Pokemon Sword And Shield ممکن است اولین بازی از سری پوکمون باشد که از قابلیت ذخیره خودکار یا همان Auto-Save برخوردار خواهد بود.

استودیو Game Freak و شرکت نینتندو در جریان برنامه Nintendo Direct هفته‌ی گذشته با انتشار تریلری از بازی Pokemon Sword and Shield محتویات جدیدی را معرفی کردند، اما به نظر می‌رسد که یک ویژگی جدید معرفی نشده در این تریلر دیده شده است که می‌تواند خبر هیجان انگیزی برای طرفداران این مجموعه باشد. در قسمتی از تریلر که شخصیت ما وارد یک مغازه می‌شود، بدون اینکه منوی ذخیره‌ی بازی باز شود، در گوشه‌ی سمت راست ما برای لحظه‌ی کوتاهی یک علامت کوچک Now aving می‌بینیم.

Pokemon Sword And Shield

پس با توجه به تریلر به نظر می‌رسد که قابلیت Auto-Save به بازی Pokemon Sword And Shield اضافه شده است و این ویژگی، مشکل فراموش کردن ذخیره‌ی بازی برای بازیکنان را حل خواهد کرد. همچنین ما ممکن است شاهد مکانیزم ذخیره‌ی مشابه بازی Fire Emblem Three Houses باشیم؛ به این معنا که دو قابلیت ذخیره‌ی دستی و Auto-Save در بازی وجود داشته باشد. بازی Pokemon Sword and Shield در تاریخ ۲۴ آبان ماه به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. دو بازی Pokemon Sword و Pokemon Shield را هم‌اکنون می‌توانید پیش خرید کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده