// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered مشخص شد

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده که نسخه ریمستر شده بازی Final Fantasy Crystal Chronicles در تاریخ سه بهمن ماه عرضه می‌شود.

در جریان نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری اسکوئر انیکس (Square Enix) بود که نسخه ریمستر بازی Final Fantasy Crystal Chronicles منتشر شد. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ روی گیم‌کیوب عرضه شده است و به بازیکنان اجازه می‌داد که آن را به‌صورت کوآپ چهارنفره تجربه کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت اسکوئر انیکس به‌تازگی تریلر جدیدی را از Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered منتشر کرده که تاریخ انتشار بازی را اعلام می‌کند.

علاقه‌مندان به نسخه ریمستر شده Final Fantasy Crystal Chronicles می‌توانند در تاریخ سه بهمن ماه (۲۳ ژانویه ۲۰۲۰) این بازی را روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS تجربه کنند. این نسخه دارای حالت کوآپ جدیدی است که تجربه‌ی بازی کردن درکنار دوستان را ساده‌تر از گذشته می‌کند. همچنین ویژگی کراس‌پلی هم برای Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered درنظر گرفته شده است.

ازاین‌رو مهم نیست که شما و دوستان خود روی چه پلتفرمی بازی را تهیه می‌کنید؛ چرا که به لطف سیستم کراس پلی این بازی می‌توانید به‌سادگی به یکدیگر متصل شده و بازی را تجربه کنید. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از نسخه ریمستر Final Fantasy Crystal Chronicles را در یوتیوب تماشا کنند و بیش‌ازپیش با ساختار بازی آشنا شوند.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده