// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

تحلیل و بررسی پیروزی تیم OG در فینال مسابقات TI9 بازی Dota 2

تیم OG در فینال مسابقات اینترنشنال 2019 یا همان TI9 بازی Dota 2 موفق شد تا با پیروزی مقابل تیم Liquid برای بار دوم عنوان قهرمانی این سری از مسابقات را از آن خود کند. در این مطلب به تحلیل و بررسی چگونگی پیروزی این تیم پرداخته‌ایم.

حدودا چند هفته پیش بود که سری مسابقات اینترنشنال 2019 بازی Dota 2 با پیروزی تیم OG به کار خود پایان داد. تیم OG در فینال این سری از مسابقات مقابل تیم Liquid قرار گرفت که خود را از براکت بازنده‌ها، آن هم با زحمت زیادی به فینال رساند. در فینال اینترنشنال 2019 اگر چه شاهد هیجان سال‌های پیش نبودیم و به نوعی می‌توان ادعا کرد که تیم OG پیروزی آسانی را برای خودش رقم زد، اما تحلیل و بررسی این پیروزی خالی از لطف نیست.

تیم OG در مجموع چهار بازی شامل سه پیروزی و تنها یک شکست، توانست برنده فینال شده و برای بار دوم عنوان قهرمانی را از آن خود کند. از جمله دلایل اصلی پیروزی تیم OG در فینال مسابقات اینترنشنال 2019 بازی Dota 2 می‌توان به استراتژی زودهنگامِ هجومی این تیم در بازی‌های دوم و سوم اشاره کرد، بازی‌هایی که عامل اصلی تثبیت‌کننده قهرمانی این تیم بود. برنامه‌ریزی صحیح و پیاده‌کردن درست استراتژی و همچنین درفت مناسب مقابل تیم Liquid بار دیگر نشان داد که تیم OG لایق به یدک کشیدن عنوان قهرمانی این سری از مسابقات را آن هم برای بار دوم داراست. در قسمت شصت و چهارم از برنامه لودینگ به آنالیز و بررسی دقیق این پیروزی پرداخته‌ایم. در ویدئوی زیر می‌توانید تحلیل و بررسی پیروزی تیم OG در فینال مسابقات TI9 بازی Dota 2 را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده