// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Man Vs. Missiles: Combat؛ فاز دوم نبرد هواپیماها در آسمان

Man Vs. Missiles: Combat عملکرد بهتری نسبت به نسخه قبلی خودش دارد و می‌تواند بازیکنانش را در آسمان پرشورش هیجان‌زده و علاقه‌مند نگه دارد. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Man Vs. Missiles: Combat دومین فصل از نبرد هواپیماها در آسمان است که عملکردی قابل قبول دارد و استودیو Spiel نشان می‌دهد که کار خودش را به‌خوبی بلد است. این بازی اندروید در سبک کژوال عرضه شده است و ماموریت‌های متنوعی در خلال مراحل ۵۰‌گانه‌اش به‌همراه دارد. با ما همراه باشید تا کمی بیش‌تر در مورد دومین فصل از بازی Man Vs. Missiles بگوییم و بخش‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم.

بازی آیفون Man Vs. Missiles: Combat گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد و تنها باید از جت‌های دشمن در آسمانی عظیم دوری کنید. شما باید ستاره‌های لازم را کسب کنید و به‌دنبال پاورآپ‌هایی باشید که پیروزی را برای شما ساده‌تر می‌کنند. هواپیمای خود را انتخاب کنید و با یک انگشت آن را در آسمان بچرخانید و تکنیک‌های لازم را به‌کار ببرید. این روند رفته رفته چالش بیشتری پیدا می‌کند و باید از چندین هواپیمای دشمن به‌صورت همزمان جاخالی دهید. در مجموع ۴ نوع دشمن در بازی وجود دارند که فقط برای سقوط شما تلاش می‌کنند. سلاح شما روی صفحه دیده می‌شود و فشنگ‌های محدودی دارد. در برخی از ماموریت‌ها باید تعداد مشخصی از دشمنان خود را نابود و گاهی هم از پاورآپ‌های خود استفاده کنید. این پاورآپ‌ها شامل بوسترها و شیلدهای کمکی هستند که روی انبوهی از دشمنان تاثیرگذارند و نباید بیهوده از آن‌ها استفاده کنید. صفحه بازی در ابتدا خلوت است و جنبه آموزشی دارد. پس از مدتی هواپیماها و گزینه‌های کنترلی بیشتری را خواهید دید که جذابیت و هیجان بالایی را به بازی تزریق می‌کند. با سکه‌های خود می‌توانید هواپیماهای جدیدی خریداری کنید و بخش‌های مختلف آن را ارتقا دهید. در بخش ارتقا گزینه‌های بهتری دیده می‌شود و انگیزه زیادی را بین بازیکنان ایجاد می‌کند. بیش از ۵۰ ماموریت در بازی وجود دارد که هرکدام منحصربه‌فرد هستند و در دو حالت ساده و حرفه‌ای می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. با یکی از بهترین بازی های اندروید روبه‌رو هستیم و تجربه کنندگان فصل اول قطعا از این نسخه هم خوششان خواهد آمد.

Man Vs Missiles Combat
Man Vs Missiles Combat
Man Vs Missiles Combat

بازی Man Vs Missiles Combat را می‌توانید در بخش آنلاین ادامه دهید و با دیگر بازیکنان جهان رقابت کنید. این بخش شامل مسابقات هفتگی و ماهانه است و با شرکت منظم در آن‌ها می‌توانید رتبه بالایی را در لیدربرد جهانی داشته باشید. هنگامی که جت‌های دشمن از پشت سر می‌آیند باید از پاورآپ خود استفاده کنید و سکه‌های چندبرابری را به حساب خود واریز کنید. گرافیک بازی عملکرد خوبی دارد و شاهد تک‌ رنگ‌های بسیار جذابی هستیم. ماموریت‌های شما در ابتدای هر مرحله نشان داده می‌شود و باید به زمان داده شده هم دقت کافی داشته باشید. کنترل گیم‌پلی چندان روان نیست و باید چرخش خود را طوری تنظیم کنید که بیش از اندازه دور خودتان نچرخید.

بازی Man Vs. Missiles: Combat نسبت به نسخه قبلی گیم‌پلی بهتری دارد و رابط کاربری مناسبی را برای بازیکنان فراهم می‌کند

هواپیماهای جدید بازی Man Vs. Missiles: Combat هرکدام ویژگی منحصربه‌فردی دارند و روند اکشن‌های روی صفحه را تحت تاثیر قرار می‌دهند. دور شدن از جت‌های دشمن همیشه بهتر از نابود کردن آن‌ها است و در به‌پایان بردن مراحل هم رکورد خوبی را برای شما به‌همراه دارد. بازی از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و در بخش آنلاین رقابت خوبی بین‌ بازیکنان کشورهای مختلف برقرار است. محل قرارگیری دکمه شلیک در نسخه دوم تغییر کرده است و رابط کاربری بهتری را برای بازیکنان فراهم می‌کند. امکان بازی برای دارندگان سیستم‌عامل ۶۴ بیتی هم فراهم شده است و شاهد حجم کمتری نسبت به‌ نسخه‌های قبلی هستیم. همه این‌ها تغییرات جزئی هستند که به تجربه بهتر و زیباتر بازیکنان کمک شایانی می‌کنند. بازی شدیدا اعتیادآور است و به دلیل فرم گیم‌پلی بازی در هر جایی می‌توانید آن را تجربه کنید.

Man Vs Missiles Combat
Man Vs Missiles Combat
Man Vs Missiles Combat

بازی Man Vs. Missiles: Combat در دومین فصل خودش عالی عمل می‌کند و دنیایی وسیع برای‌تان به‌همراه دارد. شما نه‌تنها در خلال مراحل بلکه می‌توانید با بخش آنلاین بازی همراه شوید و مهارت‌های خودتان را به‌نمایش بگذارید. هواپیماهای جدید و بخش ارتقاء جالب توجه کمک می‌کند که انگیزه‌تان را برای چندین روز زنده نگه دارید. این بازی تفننی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده و در صورت دلخواه آن‌ را دانلود کنید.

دانلود آپارات

دانلود بازی Man Vs. Missiles: Combat


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده