نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹

بازی Rebel Cops، نسخه فرعی This is the Police، معرفی شد

بازی Rebel Cops که یک اسپین آف برای بازی This is the Police و با تمرکز روی مبارزات نوبتی است، در انتهای ماه جاری در دسترس کاربران تمام پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد.

در طی سال‌های گذشته، استودیوی ویپی (Weappy Studio) و کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) اقدام به انتشار مجموعه‌یِ معرکه‌ای با نام This is the Police کردند که روی مدیریت پلیس تمرکز داشت. نسخه‌ی دوم بازی، مبارزات مبتنی بر نوبت و مخفی‌کاری را به فرمول اضافه کرد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو و ناشر نام‌برده از یک مجموعه‌ی فرعی یا اسپین-آف برای این اثر رونمایی کرده‌اند که روی این دو المان به‌خصوص تمرکز دارد و به‌زودی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این بازی با نام Rebel Cops شناخته می‌شود و در تاریخ ۲۶ شهریور (۱۷ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بازی Rebel Cops تنها ۹.۹۹ دلار قیمت دارد که برای اثری با ۱۵ ساعت داستان، مبلغی منصفانه است

همان‌طور که از نام این اثر برمی‌آید، بازی Rebel Cops داستان گروهی از پلیس‌ها را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند تا به‌صورت خودرای شهر ریپتون را از یک مغزمتفکرِ جنایتکار با نام «ویکتور زوئِو» که کنترل آن را به دست گرفته است، پس بگیرند. برای جذاب شدن بیشتر هر دور بازی، Rebel Cops دارای سیستمی است که بدون توجه به نوع ماموریت، امکان انتخاب بین «پلیس بی‌رحم و ظالم بودن» یا «پلیس خوب بودن» و کمک به شهروندان را به بازیکنان می‌دهد. همچنین توسعه‌دهندگان می‌گویند که داستان بازی در حدود ۱۵ ساعت به طول می‌انجامد و این بازی تنها ۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

در بخش گیم‌پلی اما استودیو ویپی تلاش کرده است که بازی Rebel Cops را به تجربه‌ای دشوار تبدیل کند تا موفقیت در ماموریت‌ها مستلزم مخفی‌کاری باشد. این بازی حتی دارای نوار سلامتی نیز نخواهد بود و این بدان معنا است که اگر هر یک از طرفین یعنی پلیس‌ها یا مخالفین به سرعت وارد عمل نشوند، جان خود را از دست خواهند داد. ماموریت‌ها نیز از نظر اندازه با هم متفاوت هستند؛ به‌طوری که برخی از آن‌ها کوچک و سرراست هستند و در طرف مقابل، برخی از آن‌ها در نقشه‌ای بزرگ اتفاق خواهند افتاد. همچنین پاداش‌های گوناگونی برای جستجوی کامل نقشه و شرکت در ماموریت‌های فرعی در نظر گرفته شده است.

اگر بخش مبارزات مبتنی بر نوبتِ بازی This is the Police 2 را دوست داشتید یا فکر می‌کنید که این بخش در یک اثر صرف مبتنی بر نوبت وضع بهتری دارد، بازی Rebel Cops احتمالا برای شما مناسب خواهد بود. کمتر از دو هفته‌ی دیگر تا فرا رسیدن بیست‌وششم شهریور زمان باقی مانده است، بنابراین بازیکنان نباید مدت زیادی را برای تجربه‌ی بازی Rebel Cops روی پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،Nintendo Switch و PC منتظر بمانند. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی مبتنی بر نوبتِ مخفی‌کاری را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده