// یکشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

فینالیست‌های مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO مشخص شدند

تیم‌های Astralis و AVANGAR با شکست رقبای خود توانستند راهی فینال مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive شوند.

شب گذشته سومین روز مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive پیگیری شد و فینالیست‌های مهم‌ترین رویداد سال مشخص شدند. با این حساب امشب ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران می‌توانید شاهد برگزاری فینال مسابقات باشید. لازم به ذکر است که تیم اول مسابقات در کنار کسب عنوان قهرمانی مهم‌ترین رویداد سال ۲۰۱۹ جایزه‌ای ۵۰۰ هزار دلاری را به خانه خواهد برد.

اولین بازی نیمه‌نهایی بین دو تیم Renegades و AVANGAR پیگیری شد. هر دو تیم در این رویداد نمایش قابل توجهی ارائه دادند و با عبور از تیم‌های مطرحی مانند Vitality و ENCE به این مرحله رسیده بودند. بازی بین دو تیم در نقشه‌های Mirage و Dust II برگزار شد که در بازی اول به وقت اضافه دوم کشیده شد و تیم AVANGAR توانست با کسب نتیجه ۲۲:۱۹ برنده میدان شود. در بازی دوم شاهد رقابتی یک طرفه بودیم که با نتیجه ۱۶:۶ به نفع تیم قزاقستانی AVANGAR پیش رفت و این تیم در نهایت با کسب نتیجه نهایی ۲:۰ راهی فینال مسابقات شد.

دانلود از آپارات

در سمت دیگر دو تیم Astralis و NRG Esports بایستی برای بسته شدن پرونده بخش نیمه‌نهایی به مصاف هم می‌رفتند. بازی‌های این مرحله در دو نقشه Train و Overpass پیگیری شد که تیم Astralis در هر دو نقشه با کسب نتایج ۱۶:۱۰ و ۱۶:۹ پیروز میدان بود و در نهایت با کسب نتیجه نهایی ۲:۰ به عنوان دومین فینالیست مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 راهی مرحله نهایی شد.

دانلود از آپارات

علاقه‌مندان به دیدن مراحل مختلف مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO می‌توانند با مراجعه به کانال starladder در توییچ یا کانال sltv در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده