نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵

لیلی جیمز به کری مولیگان و رالف فاینز در فیلم The Dig ملحق شد

لیلی جیمز، بازیگر فیلم Baby Driver، در فیلم The Dig (حفر) سرویس استریم نتفلیکس با کری مولیگان و رالف فاینز همبازی خواهد شد.

طبق گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (THR)، یک بازیگر معروف دیگر به لیست بازیگران فیلم درام جدید سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) با عنوان The Dig (حفر) اضافه شد و آن بازیگر کسی نیست جز لیلی جیمز، بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود که با نقش‌آفرینی در فیلم Cinderella (سیندرلا)، نامی برای خود در این صنعت دست‌وپا کرد. این بازیگر انگلیسی با دو بازیگر معروف و انگلیسی دیگر، یعنی کری مولیگان، بازیگر فیلم‌های Never Let Me Go (هرگز رهایم مکن)، Wall Street: Money Never Sleeps (وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد)، Shame (شرم)،‌ Inside Llewyn Davis (درون لوین دیویس)، Far from the Madding Crowd (دور از اجتماع خشمگین) و Wildlife (حیوانات وحشی) و رالف فاینز، بازیگر قدیمی و دوست‌داشتنی که در فیلم‌های سینمایی زیادی ایفای نقش کرده است، همبازی خواهد شد. به نظر در پروژه جدید سرویس استریم نتفلیکس، تنها از بازیگران اصالتاً انگلیسی استفاده خواهد شد و تیم بازیگری این فیلم یک‌دست خواهد بود.

نگارش فیلمنامهٔ اقتباس سینمایی رمان «حفر» را مویرا بافینی بر عهده خواهد داشت که وی خالق سریال Harlots (هارلوتز) و نویسندهٔ فیلمنامه اقتباس سینمایی «جین ایر» است که در سال ۲۰۱۱ به کارگردانی کری فوکوناگا روی پردهٔ سینما رفت. کارگردانی فیلم The Dig را سایمون استون بر عهده خواهد داشت که اولین فیلم این کارگردان در سال ۲۰۱۵ ساخته شد و فیلم The Daughter (دختر) بود که با استقبال نسبتاً خوبی از سوی منتقدان همراه شد و اولین نمایش آن در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۵ (2015 Toronto International Film Festival) بود. داستان فیلم The Dig در دوران جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و در مورد زنی است که به‌تازگی شوهر خود را از دست داده و بیوه شده است؛ نام این زن ادیث پرتی (با نقش‌آفرینی کری مولیگان) است. گمان می‌رود در زیرِ زمینی که این زن در آن زندگی می‌کند، چیزهایی گران‌بها و بسیار ارزشمند خاک شده است. هنگامی که ادیث پرتی متوجه این موضوع می‌شود، به‌صورت داوطلبانه حاضر به کمک و همکاری با باستان‌شناسی محلی با نام بسیل براون (با نقش‌آفرینی رالف فاینز) در جهت خاکبرداری و کندوکاو زمین می‌شود. با تلاش‌های فراوان بسیل براون و دیگر همکاران وی که متصدیان موزه هستند، درنهایت یکی از مهم‌ترین کشفیات تاریخی در زمین ادیث پرتی به دست می‌آید.

Lily James

لیلی جیمز در فیلم The Dig، نقش یک دختر دانشجوی رشتهٔ باستان‌شناسی را ایفا خواهد کرد که نسبت به استعداد خود و رشته‌ای که در آن درس می‌خواند دو دل می‌شود که آن هم به دلیل وجود مردان همیشه سلطه‌جویی است که دائماً کارهای وی را تحت نظر دارند و در این میان تنها دوستانی که دارد، ادیث پرتی و بسیل براون هستند.

لیلی جیمز نقش یک دختر دانشجوی رشتهٔ باستان‌شناسی را ایفا خواهد کرد و تنها دوستانی که این شخصیت دارد، ادیث پرتی (کری مولیگان) و بسیل براون (رالف فاینز) هستند

در ابتدا قرار بود فیلم The Dig از BBC Flims پخش شود و رالف فاینز و نیکول کیدمن بازیگران اصلی آن باشند که ناگهان با تصمیم سازندگان، سرویس پخش‌کننده فیلم تغییر کرد و نتفلیکس میزبان این فیلم شد و بعد از آن کیدمن پروژه را ترک کرد و حال اعلام شده است که کری مولیگان قرار است نقش شخصیت اصلی زن داستان را ایفا کند. تهیه‌کنندگی این پروژه را گابریلا تانا بر عهده خواهد داشت.

اولین فیلم بلند سینمایی که لیلی جیمز در آن ایفای نقش کرد، فیلم حماسی، اکشن و فانتزی Wrath of the Titans (خشم تایتان‌ها) به کارگردانی جاناتان لیبسمن بود و وی نقش شخصیت کارینا را که سربازی زن از آرگوس بود در این فیلم ایفا کرد. جیمز در این فیلم با بازیگران مطرحی چون سم ورتینگتون، رزمند پایک، بیل نای، لیام نیسن و البته رالف فاینز همبازی بود. از دیگر فیلم‌های مطرح این بازیگر جوان سینمای هالیوود می‌توان به Burnt (سوخته)، Pride and Prejudice and Zombies (غرور و تعصب و زامبی‌ها)، Sorry to Bother You (ببخشید مزاحم شما شدم)، Darkest Hour (تاریک‌ترین لحظات)، Mamma Mia! Here We Go Again (ماما میا! دوباره شروع کنیم) و فیلم Cinderella اشاره کرد که این فیلم سکوی پرش این بازیگر در هالیوود بود و وی نقش شخصیت سیندرلا را در آن ایفا کرد؛ فیلمی که با استقبال نسبی منتقدان همراه بود، اما در گیشه عملکردی خوب داشت و با بودجهٔ ۱۰۰ میلیون دلاری، فروشی ۵۴۳ میلیون دلاری برای سازندگان این اثر به همراه آورد. آخرین نقش‌آفرینی جیمز روی پردهٔ سینمای مربوط به فیلم Baby Driver (بِیبی درایور) ادگار رایت می‌شود که این فیلم با بودجه ۳۵ میلیون دلاری، نزدیک ۲۲۶ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. از بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند و به‌ ایفای نقش پرداختند می‌توان به انسل الگورت در نقش بیبی، جیمی فاکس در نقش باتس، جان هم در نقش بادی، کوین اسپیسی در نقش داک، ایزا گونزالس در نقش دارلینگ، جان برنثال در نقش گریف و اسکای فریرا در نقش مادر بیبی اشاره داشت. چندی پیش انسل الگورت از احتمال ساخت دنباله این فیلم سخن گفت و احتمال حضور دوباره لیلی جیمز در این پروژه نیز وجود دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده