نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

بازگشت شخصیت دیگری در فیلم Halloween Kills تایید شد

اخیرا حضور بازیگر دیگری در فیلم Halloween Kills تایید شده که قرار است نقش یکی از شخصیت‌های فیلم اصلی هالووین را بازی کند.

اواخر ماه تیر امسال بود که شرکت یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس ساخت دو دنباله جدید فیلم Halloween (هالووین) را رسما تایید و اعلام کردند. این دو قسمت قرار است دنباله مستقیم قسمت جدید فیلم هالووین باشند که در سال ۲۰۱۸ اکران شده بود که این دو قسمت قرار است Halloween Kills (هالووین می‌کشد) و Halloween Ends (هالووین به‌پایان می‌رسد) نام داشته باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Halloween Kills اضافه شده که قرار است نقش بزرگسالی یکی از شخصیت‌های فیلم اصلی را بازی کند. طبق خبری که BloodyDisgusting منتشر کرده، رابرت لانگ‌استریت به جمع بازیگران این فیلم ترسناک اضافه شده و قرار است نقش نسخه بزرگسالی شخصیت لانی الام را بازی کند. شخصیت تونی الام در دو قسمت اول فیلم هالووین حضور داشت که برنت ل پیج نقش کودکی این شخصیت را بازی کرده بود.

رابرت لانگ استریت

پیش از این بازگشت کایل ریچاردز، بازیگر نقش لیندزی والاس در دو قسمت اول فیلم Halloween، در فیلم Halloween Kills تایید و اعلام شده بود و همچنین آنتونی مایکل هال قرار است نقش نسخه بزرگسالی تامی دویل را در این فیلم بازی کند. لانگ‌استریت طی سال‌های اخیر در آثاری چون سریال The Haunting of Hill House (تسخیر در عمارت هیل)، فیلم Sorry to Bother You (ببخشید مزاحم شما شدم) و فیلم Aquaman (آکوامن) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است و شاهد نقش آفرینی او در فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) نیز خواهیم بود. علاوه‌بر لانگ‌استریت، ریچاردز و مایکل هال، پیش از این بازگشت جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود نیز رسما در دو دنباله فیلم هالووین تایید شده بود که در این دو فیلم بار دیگر قرار است با مایکل مایرز مواجه شود. همچنین دیوید گوردون گرین برای کارگردانی و دنی مک‌براید برای نوشتن فیلمنامه فیلم Halloween Kills و فیلم Halloween Ends باز خواهند گشت. این دو پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه نسخه ۲۰۱۸ فیلم Halloween را بر عهده داشته بودند.

فیلم Halloween Kills در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) و فیلم Halloween Ends در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ۱۴۰۰) اکران خواهند شد. قابل انتظار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید این دو فیلم از اواخر امسال آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده