نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

بازی های NES دیگر طبق برنامه به سرویس آنلاین سوییچ اضافه نخواهند شد

روز گذشته بازی‌های کنسول کلاسیک و دوست‌داشتنی SNES به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه شدند، اما گویا بازی‌های NES دیگر همچون سابق برای کاربران این سرویس عرضه نخواهند شد.

نینتندو یکی از ویژگی‌هایی که زمان معرفی سرویس آنلاین سوییچ بر آن تمرکز ویژه‌ای داشت، عرضه بازی‌های جذاب کنسول‌های کلاسیک خود بود. در این مدت هم به‌صورت مرتب به تعداد بازی‌های NES برای کاربران این سرویس اضافه می‌شد. پس از اینکه بسیاری منتظر اضافه شدن آثار یکی دیگر از کنسول‌های نینتندو یعنی SNES به آن بودند، نینتندو بالاخره به خواسته آنها پاسخ داد و بازی‌های این کنسول را برای مشترکین سرویس خود اضافه کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو رسما اعلام کرده است که از این پس بازی‌های NES به‌صورت مرتب و همانند گذشته عرضه نخواهند شد.

۲۰ بازی از جمله The Legend of Zelda: A Link to the Past و Super Mario World آثاری هستند که به‌تازگی از کنسول SNES راه خود را به سوی دارندگان نینتندو سوییچ باز کرده‌اند. سحنگوی نینتندو علی‌رغم اینکه اضافه شدن بازی‌های دو کنسول NES و SNES به سرویس آنلاین سوییچ را در آینده نیز تایید کرد، اما به‌نظر می‌رسد نباید منتظر انتشار آنها به‌صورت مشخص و منظم باشیم.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید،‌ حتما اطلاع دارید که نینتندو همزمان با معرفی بازی‌های SNES، کنترلر مخصوص آن را برای کنسول هیبریدی خود نیز رونمایی کرد. علاقه‌مندان می‌توانند آن را از وبسایت نینتندو با قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کنند تا تجربه به‌یادماندنی‌تری را از این ۲۰ بازی به‌دست آورند. 

اگر هنوز با قابلیت‌های سرویس آنلاین سوییچ آشنا نیستید، بهتر است بگویم نینتندو در این سرویس علاوه‌بر اینکه بازی‌های کلاسیک خود را برای علاقه‌مندان عرضه می‌کند، به کاربران نیز اجازه می‌دهد تا بتوانند به‌صورت آنلاین با دوستان خود بازی مورد نظر را انجام دهند و اطلاعات خود را در سرورهای نینتندو ذخیره کنند. جالب است بدانید تمام این امکانات تنها با پرداخت سالیانه ۱۹.۹۹ دلار در اختیار شما قرار می‌گیرند.

به نظر شما سیاست جدید نینتندو در قبال بازی‌های سرویس خود چه تاثیری می‌تواند روی آینده آن داشته باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذاربد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده