// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

صعود تیم‌های New York Excelsior و Atlanta Reign در دومین روز رقابت‌های حذفی لیگ Overwatch

دومین روز رقابت‌های دومین لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch با ناکامی تیم‌های San Francisco Shock و London Spitfire همراه بود.

بامداد امروز تیم London Spitfire که عنوان قهرمانی فصل قبلی لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch را به‌دست آورده است بازی سختی را در مقابل تیم New York Excelsior پشت سر گذاشت. به نظر می‌رسد که تیم London Spitfire مانند مرحله حذفی سال گذشته بایستی مسیری طولانی را در پیش داشته باشد. بازیکنان New York Excelsior ساعاتی قبل توانستند در اولین راند رقابت‌های مرحله حذفی لیگ Overwatch با نتیجه نهایی ۴:۱ مدافع قهرمانی لیگ را راهی بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) کنند و به مرحله بعدی صعود کنند.

دانلود از آپارات

در سمت دیگر دو تیم San Francisco Shock و Atlanta Reign در آخرین بازی از اولین راند مرحله حذفی مسابقات یک شروع طوفانی داشتند. هر دو تیم برای صعود به مرحله بعد خود را آماده کرده بودند و در رقابتی طولانی شاهد برگزار شدن هر هفت بازی مربوط به این راند بودیم. در نهایت تیم Atlanta Reign توانست در بازی آخر که در نقشه Rialto پیگیری شد با نتیجه ۳:۲ حریف خود را شکست دهد و با نتیجه نهایی ۴:۳ به مرحله بعدی راه یابد.

دانلود از آپارات

با این حساب تیم‌های New York Excelsior و Atlanta Reign به عنوان برندگان راند اول بایستی در راند بعدی با یکدیگر روبه‌رو شوند و در بخش بازنده‌ها نیز دو تیم London Spitfire و San Francisco Shock برای باقی ماندن و ادامه مسیر خود در دومین لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch با یکدیگر رقابت می‌کنند.

Overwatch League

زمان‌بندی بازی‌های مرحله حذفی لیگ Overwatch

تیمروز بازیساعت بازیتیم
Hangzhou Spark۱۷ شهریور
۰۵:۳۰Seoul Dynasty
San Francisco Shock۱۷ شهریور۰۸:۳۰London Spitfire
Vancouver Titans۱۷ شهریور۲۳:۳۰Los Angeles Gladiators
Atlanta Reign۱۸ شهریور۰۲:۳۰New York Excelsior

علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مرحله پلی‌آف می‌توانند با مراجعه به کانال overwatchleague در توییچ یا کانال overwatch در یوتیوب از دیدن بازی‌ها به صورت زنده لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده