// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

پایان همکاری Edward با تیم Winstrike و بازگشت به تیم NaVi

ساعاتی قبل تیم Na'Vi خبر پایان همکاری Edward با تیم Winstrike و بازگشتش به این تیم را منتشر کرد.

یوان ساخاریوف که بیشتر با نام مستعار Edward شناخته می‌شود یکی از شناخته شده‌ترین بازیکنان روس زبان بازی Counter Strike: Global Offensive است که اخیرا به صورت قرضی به تیم Winstrike پیوسته بود. این بازیکن ساعاتی قبل خبر بازگشت به تیم قبلی خود یعنی NaVi را منتشر کرد و مجموعه Natus Vincere نیز با انتشار اعلامیه‌ای این موضوع را تایید کرد.

همکاری Edward و تیم Winstrike کمتر از چهار ماه به طول انجامید که در این مدت یوان به دلیل خروج Boombl4 از این تیم، وظیفه رهبری تیم را پذیرفته بود. در این بازه زمانی تیم Winstrike با مشکلات زیادی از جمله کسب نتایج نامناسب همراه بود که باعث شد بهترین نتیجه آن‌ها قرار گرفتن در جایگاه هفتم-هشتم مسابقات DreamHack Open Summer و Good Game League باشد.

با توجه به اینکه قبل از خروج Edward از تیم Winstrike یکی دیگر از بازیکنان اصلی تیم که با نام Kvik شناخته می‌شود این تیم را ترک کرده است، بازیکنان باقی مانده در لیست اصلی تیم بایستی دو جایگزین جدید برای ادامه کار پیدا کنند. Edward نیز فعلا به عنوان بازیکن ذخیره تیم NaVi نیمکت‌نشین خواهد شد تا تصمیم خود را برای ادامه فعالیتش به عنوان بازیکن حرفه‌ای بازی CS:GO بگیرد.

تیم Natus Vincere شب گذشته با شکست در مقابل تیم NRG Esports از دور مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 کنار رفت و در جایگاه ۵-۸ قرار گرفت. این تیم به زودی بایستی در مسابقات BLAST Pro Series Moscow حضور پیدا کند و ممکن است شاهد تغییراتی در لیست بازیکنان باشیم. در حال حاضر لیست بازیکنان و کادر اصلی تیم به شکل زیر است:

  • دانیلو "Zeus" تسلنکو
  • ایگور "flamie" واسیلیف 
  • الکساندر "s1mple" کاستایلیف
  • دنیس "electronic" شاریپف
  • کریل "Boombl4" میخایلوف
  • میخایلو "Kane" بلاگین (مربی)
  • یوان "Edward" ساخاریوف (غیر فعال)


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده