// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل RelicHunter؛ شکارچی عتیقه‌های باستانی

بازی RelicHunter شما را وارد یک معبد باستانی می‌کند تا عتیقه‌های باستانی را جمع‌آوری و دشمنان خود را نابود کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل RelicHunter ساخته استودیو محبوب 111% است که سابقه انتشار آثاری مشابه و اعتیادآور را در کارنامه دارد. این بازی اندروید را می‌توانید در سبک ماجراجویی تجربه کنید و به‌دنبال عتیقه‌هایی باشید که ارزش بالایی دارند. یک بیل به‌شما داده شده است و با آن هم باید زمین را حفر کنید و هم به کشتن هیولاهای ترسناک بازی بپردازید. این روند تا انتها ادامه دارد اما سازندگان با یک سیستم ارتقای ساده، انگیزه لازم را در شما حفظ می‌کنند.

بازی آیفون RelicHunter با المان‌های ساده‌ ساخته شده است و تنها با یک انگشت می‌توانید تا انتها پیش‌روی کنید. شخصیت اصلی بازی یک بیل دارد که از آن برای حفر زمین و مبارزه استفاده می‌کند و باید عتیقه‌های باستانی و باارزش را پیدا کنید. علاوه بر طلا باید جم‌های قرمز و سبز را پیدا کنید تا منابع لازم برای ارتقای سلاح خود را داشته باشید. این بیل را باید از چندین جنبه ارتقا دهید که حفر و مبارزه دو مورد از مهم‌ترین‌ آن‌ها است. لوح‌های سنگی باستانی در هر جای این دنیا دیده می‌شود و تنها باید به‌سمت آن‌ها بروید و یک مسیر مشخص را دنبال کنید. این مسیر اهمیت بسیار بالایی دارد؛ چرا که بیل شما کشش محدودی در زمینه حفر زمین یا مبارزه با هیولاها دارد. اگر بیش‌ از حد زمین را بکنید نوار سلامتی شما به ته می‌رسد و به‌ناچار باید از ابتدا کار خود را شروع کنید. البته این روند ارتباط مستقیمی با ارتقای بیل دارد و کم کم قدرت آن افزایش پیدا می‌کند. تاثیرگذاری هیولاها روی سلامتی شما هم مشخص است و با ارتقای مبارزات می‌توانید سریعا آن‌ها را نابود کنید تا ضربه زیادی به شما وارد نکنند. RelicHunter یکی از بهترین بازی های اندروید است و محتوای آن تا مدت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. این بازی ماجراجویی در زمینه طراحی منوها و آیتم‌های دیگر هم عملکرد خوبی داشته است و امضای استودیوی 111% روی آن‌ها دیده می‌شود.

RelicHunter
RelicHunter
RelicHunter

در تجربه گیم‌پلی بازی RelicHunter تنها یک جوی‌استیک دارید که با کشیدن آن به طرفین می‌توانید حرکت کنید و اگر مانع یا دشمنی در روبه‌روی‌تان بود به‌صورت خودکار ضربات را وارد کنید. موانع پویایی هم در بازی دیده می‌شود که سرعت‌عمل در آن‌ها اهمیت بالایی دارد و باید با یک زمان‌بندی درست جاخالی دهید. در طول مسیر خود می‌توانید نقشه‌های مراحل را پیدا کنید تا بخشی از دنیای بازی را ببینید و مسیری عالی را برای جواهر و عتیقه‌ها پیدا کنید. مراقب هیولاهای ریز و درشت باشید و همیشه سعی کنید که توجه‌شان جلب نشود. مبارزه همیشه یک نکته منفی است و سلامتی شما را الکی به خطر می‌اندازد. باید این نوار سلامت را برای حفر زمین خرج کنید تا منابع طلای بیش‌تری را ذخیره کنید. میزان بزرگی طلاها هم نشان‌دهنده حجم آن‌ها است.

بیل عملکردهای مختلفی در بازی دارد و هم برای حفر زمین و هم برای مبارزات می‌توانید از آن استفاده کنید

می‌توانید در بازی RelicHunter میزان HP خود را هم ارتقا دهید تا امتیاز چندبرابری دریافت کنید. تنها با مرگ خود می‌توانید از مراحل خارج شوید و این مورد به‌عنوان یکی از موارد منفی بازی مطرح می‌شود. گرافیک پیکسلی بازی یکی از جذابیت‌های همیشگی آثار این استودیو است و سازندگان این‌بار هم از هیچ هنری چشم‌پوشی نکرده‌اند. حتی جلوه‌های ویژه هم در جای درست خود قرار دارند و انیمیشن‌های ریز کشته شدن و نابودی عناصر محیطی عالی کار شده است. با مشاهده چند تبلیغ می‌توانید میزان پیشرفت خود را حفظ کنید و سلامت از دست رفته را بازیابی کنید. به‌جز این بازی پرداخت درون برنامه‌ای کوچکی را در بخش Shop برای شما فراهم کرده است اما نیاز چندانی به آن پیدا نخواهید کرد. میزان ارتقای بازی تقریبا بی‌نهایت در نظر گرفته شده است تا هرچه بیش‌تر به جمع‌آوری طلا و جم‌های قرمز علاقه پیدا کنید. سازندگان در این زمینه خساست به‌خرج نداده‌اند و آن‌ها تقریبا به‌وفور در همه‌ جای محیط بازی پیدا می‌شوند.

RelicHunter
RelicHunter
RelicHunter

بازی RelicHunter سبک هنری جذابی دارد که در خلال مراحل آن دیده می‌شود. گیم‌پلی بازی شدیدا سرگرم‌کننده است و با ارتقای بیل خود می‌توانید مراحل را با سرعت بیش‌تری انجام دهید. گرافیک پیکسلی بازی کمک می‌کند که جلوه‌های گرافیکی بهتر نشان داده شوند و استودیو سازنده هم با سابقه درخشان خود این کار را به‌بهترین شکل ممکن انجام داده است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی RelicHunter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده