// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

پایان کار تیم‌های Na'Vi و Liquid در مسابقات StarLadder Berlin Major بازی CS:GO

بعد از اتمام رقابت‌های دومین روز مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive تیم‌های NRG Esports و Astralis راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

دومین روز مرحله حذفی رقابت‌های StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive با دو بازی مهم دیگر پیگیری شد. تیم NRG Esports که در مرحله قبلی توجه بسیاری از علاقه‌مندان ورزش الکترونیک از جمله کانتر دوستان را به خود جلب کرده بود باز هم با نمایشی زیبا توانست حریف خود را در هم کوبد و راهی مرحله بعدی شد. در بازی دوم نیز شاهد رقابت صدرنشینان رنکینگ بازی کانتر استرایک بودیم که این‌بار به نفع دانمارکی‌ها پیش رفت.

اولین بازی بین تیم‌های Natus Vincere و NRG Esports پیگیری شد. تیم NRG Esports قبل از رسیدن به مرحله حذفی تیم‌هایی همچون Astralis، Team Liquid و Renegades را با نتایجی خیره‌کننده شکست داده بود و به قطعا تیم Na'Vi بازی سختی را پیش‌بینی کرده بود. دو نقشه Dust II و Mirage میزبانان این رقابت بودند که در پایان کار تیم NRG توانست با کسب نتایج ۱۶:۱۲ و ۱۹:۱۷ نتیجه نهایی ۲:۰ را ثبت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد.

دانلود از آپارات

در سمت دیگر شاهد یک فینال زود هنگام بین دو تیم Astralis و Team Liquid بودیم. هر دو تیم سابقه صدرنشینی رنکینگ بازی کانتر استرایک را در کارنامه خود دارند که در حال حاضر تیم لیکوئید صدرنشین است. در این بازی نمایندگان قاره آمریکا و کشور دانمارک بایستی برای اثبات خود وارد میدان می‌شدند که تیم Astralis توانست نمایش بهتری داشته باشد. رقابت دو تیم در نقشه‌های Vertigo و Overpass پیگیری شد که تیم Astralis توانست با کسب نتایج ۱۶:۸ و ۱۶:۱۳ تیم اول رنکینگ جهان را در هم کوبد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

دانلود از آپارات

تیم Astralis بایستی در مرحله بعدی به مصاف تیم NRG Esports رود. هر دو تیم در مرحله قبلی با یکدیگر روبه‌رو شده بودند که تیم NRG توانست با کسب نتیجه ۲:۰ دانمارکی‌ها را شکست دهد. بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز پیگیری خواهد شد و در پایان روز سوم فینالیست‌های تورنمنت StarLadder Berlin Major 2019 مشخص خواهند شد.

زمان رقابت‌های باقی‌مانده به وقت تهران

تیمروز بازیساعت بازیتیم
AVANGAR۱۶ شهریور۱۷:۳۰Renegades
Astralis۱۶ شهریور
۲۱:۰۰NRG Esports
برنده بازی اول۱۷ شهریور۲۰:۰۰برنده بازی دوم

علاقه‌مندان به دیدن مراحل مختلف مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO می‌توانند با مراجعه به کانال starladder در توییچ یا کانال sltv در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده