// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر جدید The Surge 2 سیستم غنی تجهیزات و سلاح های بازی را نشان می‌دهد

تریلری جدید از بازی The Surge 2 منتشر شده است که در آن شاهد آسیب‌پذیری اعضای مختلف بدن دشمنان هستیم.

بازی The Surge 2 درست مانند نسخه پیشین خود این امکان را پیش‌ روی شما می‌گذارد که هر سلاح و زرهی را که دوست دارید انتخاب کنید و به جنگ دشمنان بروید. در این رویارویی‌ها می‌توانید قسمت‌های مختلفی از بدن حریف را هدف قرار دهید و به هر شکلی که دوست دارید به وی حمله کنید. البته باید قبل از مبارزه سلاح و زره مناسب خود را انتخاب کنید که بخش بازی از تنوع بالایی برخوردار است. پس از کشتن دشمنان هم می‌توانید زره‌ها و سلاح‌های آن‌ها را برداشته و برای خود استفاده کنید. از این‌رو در یک جمله شما تبدیل به کسی می‌شوید که پیش‌تر آن را کشته‌اید! براساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Deck13 و شرکت Focus Home Interactive تریلری جدید از بازی The Surge 2 منتشر کرده‌اند که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در این امر شکی نیست که ترکیب سلاح‌ها و زره‌هایی خاص باعث تفاوت و برتری شما به دیگران می‌شود. در The Surge 2 همچنین می‌توانید زره‌ها و سلاح‌های خود را شخصی‌سازی کنید و اگر زمانی از زره یا کلاه‌خود یکی از دشمنان خوشتان آمد، می‌توانید به او حمله کنید، در کمال خشونت او را بکشید و وسایلش را تصاحب کنید.

تاریخ انتشار بازی The Surge 2 برابر خواهد بود با ۲۴ ماه سپتامبر (دوم مهر ماه) که قرار است توسط شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شود. سیستم مبارزه‌ی بازی باوجود پهپادها، انواع سلاح‌های مخوف، ضربات پیچشی و چرخشی و سایر موارد، باعث شده است که گیم‌پلی آن با تنوع قابل‌قبولی همراه شود.

نظرات خود را در مورد تریلر این بازی با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده