نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نینتندو به زودی محصول جدیدی را برای سوییچ معرفی می‌کند

نینتندو در تریلری که به‌تازگی منتشر کرده از یک محصول جدید و هیجان‌انگیزی برای کنسول نینتندو سوییچ پرده‌برداری کرده است. این وسیله عجیب قرار است هفته آینده به‌صورت رسمی معرفی شود.

نینتندو از زمانی که کنسول هیبریدی خود یعنی نینتندو سوییچ را عرضه کرد، همواره به‌دنبال آن بود که تجربه جدیدی از بازی کردن را به مخاطبان خود انتقال دهد. حدود دو سال از زمان معرفی و عرضه کیت‌های نینتندو لبو (Nintendo Labo) برای سوییچ می‌گذرد؛ وسیله مقوایی که با درست کردن آنها به شکل‌های مختلف، تجربه جدیدی از سوییچ به گیمر القا می‌شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد دوباره نینتندو قرار است با یک ابزار جدید و هیجان‌انگیز طرفداران خود را غافلگیر کند.

 نینتندو در پی انتشار تریلری، وسیله جدید خود را که به‌صورت حلقه‌‌ای شکل است معرفی کرد. باتوجه به‌اینکه هنوز جزییات و حتی نام این وسیله مشخص نیست، اما به‌نظر می‌رسد برای بازی‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که در کیت‌های نینتندو لبو باید با کمک جوی‌کان‌ها بازی می‌کردید، در این وسیله جدید نیز دقیقا این سیاست رعایت شده است. روش استفاده از این وسیله باتوجه به بازی‌ای که انجام می‌دهید، متفاوت است. علی‌رغم اینکه هنوز حتی بازی‌هایی که برای آن قرار است عرضه شوند، مشخص نشده اما در ویدیو شاهد افرادی هستیم که با روش‌های متنوعی از این وسیله استفاده می‌کنند.

حس‌وحال ویدیو یاد‌آور بازی‌های ورزشی‌ای مثل Wii Fit است که برای کنسول Wii منتشر شد؛ به همین دلیل هم احتمال دارد نینتندو در حال کار روی عرضه نسخه جدیدی از آن بازی یا اثری مشابه برای کنسول سوییچ باشد. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی این ابزار جدید را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نینتندو تاریخ ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) را زمان معرفی رسمی این وسیله بی‌نام و نشان اعلام کرده است. حال باید دید می‌تواند همانند کیت‌های لبو به محبوبیت برسد و دریچه جدیدی از کنسول نینتندو سوییچ را به‌روی گیمرها و طرفداران خود باز کند یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده