// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Fairy Tail در سبک نقش آفرینی توسط کوئی تکمو معرفی شد

کوئی تکمو به‌تازگی بازی نقش آفرینی Fairy Tail را معرفی کرده است و در سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

فیری تیل (Fairy Tail) نام یکی از مانگا و انیمه‌های محبوب است که توسط هیرو ماشیما خلق شده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، کوئی تکمو (Koei Tecmo) اعلام کرده است که در حال ساخت یک بازی با محوریت فیری تیل است. بازی Fairy Tail محصولی است که از المان‌های نقش آفرینی، جادو و ساخت و راه‌اندازی گروه (Guild) استفاده می‌کند. در ادامه کوئی تکمو اعلام کرده که در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۹ و رویداد کوئی تکمو، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر می‌شود.

ظاهرا در تاریخ ۲۴ شهریور ماه کوئی تکمو پنل مخصوص‌به خود را برگزار می‌کند که Fairy Tail بخشی از برنامه‌های آن پنل است. در ادامه مشخص شده است که استودیو Seeing Gust وظیفه توسعه این بازی را برعهده دارد. از آن‌جایی که تیم سازنده بازی، اشخاصی هستند که روی Nights of Azure کار می‌کردند، احتمالا Fairy Tail محصولی است که طی این سال‌ها در حال توسعه آن بوده‌اند و به‌همین دلیل تا به امروز Nights of Azure 3 منتشر نشده است.

بازی Fairy Tail در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. کاربران زومجی می‌توانند در یوتیوب تریلر معرفی فیری تیل را تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده