نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳

حضور ایوان مک گرگور در اقتباس تلویزیونی A Chorus Line رایان مورفی

ایوان مک گرگور در یکی از چند پروژه‌ای که رایان مورفی برای سرویس استریم نتفلیکس خواهد ساخت، حضور خواهد داشت و نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.

به‌تازگی رایان مورفی اعلام کرد در نظر دارد تا پروژه‌های خود را که برای سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) تولید می‌شوند، گسترش دهد. این خالق و تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی که تا به امروز آثار زیادی را هم تولید کرده است، اخیراً در گفتگویی اعلام کرد که در حال حاضر پروژه‌های زیادی را در دست تولید دارد. او در این گفت‌وگو اعلام کرد علاوه‌بر پروژه‌هایی که به‌طور رسمی اعلام و معرفی شدند، آثار زیادی را برای این سرویس استریم غول پیکر در نظر گرفته است. رایان مورفی در مصاحبه خود با گزارشگر سایت خبری تایم، اعلام کرد که پروژه‌هایی مانند یک مجموعه اقتباسی ۱۰ قسمتی از داستان A Chorus Line را در دست ساخت قرار داده است. حال در خبری جدید اعلام شده است که ایوان مک گرگور، بازیگر اسکاتلندی سینمای هالیوود، قرار است در یکی از پروژه‌های مورفی نقش اصلی را ایفا کند و پروژه مورد صحبت، اقتباس تلویزیونی A Chorus Line است. داستان A Chorus Line براساس زندگینامه یک طراح مد بسیار معروف به نام هالستون است. علاوه‌بر این، یک مجموعه تلویزیونی دیگر هم معرفی شده که سبکی مستند دارد و براساس اندی وارهول است و یک پروژه دیگر هم براساس مارلنه دیتریش در دست ساخت قرار گرفته است. 

اولین مجموعه تلویزیونی مورفی که قرار است در سرویس استریم نتفلیکس پخش شود، سریال The Politician (سیاستمدار) خواهد بود. در این سریال ما شاهد حضور بن پلت خواهیم بود. براساس اطلاعات اعلام‌شده، سریال The Politician در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر ماه) از این سرویس استریم پخش می‌شود. علاوه‌بر تمام موارد اعلام شده، رایان مورفی در حال حاضر در مرحله پس از تولید سریال Ratched (رچد) است؛ سارا پلسون در این سریال، ایفای نقش جوانی‌های پرستار نترس و بسیار شجاع از داستان فیلم One Flew Over the Cuckoo's Nest (دیوانه از قفس پرید) را برعهده دارد.

Ryan Murphy

سریال Hollywood (هالیوود) هم یکی دیگر از مجموعه‌های تلویزیونی‌ای محسوب می‌شود که در فهرست پروژه‌های مورفی برای سرویس استریم نتفلیکس قرار دارد. به‌گفته‌ٔ خود او، پتی لوپن و هالند تیلور در این سریال حضور دارند و داستان آن قرار است «دوران طلایی تینزل تاون» را مورد بررسی قرار دهد. درکنار آثار تلویزیونی و سریالی، مورفی در حال ساخت یک اثر طولانی هم هست. مورفی در حال حاضر در حال ساخت فیلم The Prom (پرام) است که سبکی اقتباسی دارد و مریل استریپ و نیکول کیدمن در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

ایوان مک گرگور، بازیگر اسکاتلندی سینمای هالیوود، قرار است در یکی از پروژه‌های مورفی نقش اصلی را ایفا کند و پروژه مورد صحبت، اقتباس تلویزیونی A Chorus Line است

ایوان مک گرگور از بازیگران باکیفیت سینمای هالیوود است و در فیلم‌های فراوانی نقش‌آفرینی کرده است. از جمله معروف‌ترین فیلم‌های این بازیگر می‌توان به نقش‌آفرینی در چند فیلم مجموعهٔ جنگ ستارگان، Moulin Rouge (مولن روژ)، The Island (جزیره)، Stay (بمان)، Mortdecai (مورتدکای) و Jane Got a Gun (جین اسلحه دارد) اشاره کرد.

گفتنی است ایوان مک گرگور، بازیگر اسکاتلندی سینمای هالیوود، قرار است نقش شخصیت دنی تورنس را در فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) که دنبالهٔ شاهکار سینمایی The Shining است، ایفا کند. فیلم The Shining محصول سال ۱۹۸۰ به کارگردانی استنلی کوبریک، یکی از بهترین اقتباسات سینمایی از کتاب‌های استیون کینگ، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس معروف ژانر وحشت به شمار می‌رود که روایتگر سفر خانواده‌ای به یک هتل مرموز برای مراقبت از آن در فصل زمستان است. ایوان مک گرگور در نقش دنی تورنس، ربکا فرگوسن در نقش رز د هت، زان مک‌ کلارنون در نقش کرو ددی، کایلی کوران، کارل لامبلی، الکس اسو، امیلی آلین لیند، شلی دووال، جاسلین داناهیو، جیکوب ترمبلی، کلیف کرتیس و بروس گرینوود، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Sleep حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایک فلناگان علاوه‌ بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه این فیلم را نیز برعهده داشته است.

فیلم Doctor Sleep در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸) در آمریکای شمالی روی پرده سینما می‌رود؛ این در حالی است که این فیلم در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹ (۸ آبان ماه ۱۳۹۸) اکران خود را در سرتاسر دنیا آغاز می‌کند. شرکت وارنر براز پیکچرز (Warner Bros. Pictures) وظیفه پخش بین‌المللی این اثر را برعهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده