نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر جدید Gears 5 نبرد کیت دیاز با دشمنان را نشان می‌دهد

جدیدترین تریلر Gears 5 که موزیک Chain از گروه Fleetwood Mac را لایسنس کرده است، کیت دیاز را در موقعیتی حماسی، رو در روی سوارم‌ها قرار می‌دهد.

اگر اشتراک ایکس باکس گیم‌پس آلتیمیت دارید، امروز همان روزی است که می‌توانید دوباره با مجموعه‌ی Gears of War ملاقات داشته باشید و یک آخرهفته‌ی معرکه را رقم بزنید. مجموعه‌ی Gears of War که یک سری انقلابی در هنر هشتم به‌حساب می‌آید، طی چندین سالی که به‌گیمرها تقدیم شده است، افت خیلی کمی را تجربه کرده و همیشه در بالاترین سطح ویدیو گیم، بازیکنان را با خود و قهرمانان بی‌نهایت دوست‌داشتنی‌اش همراه کرده است. این مجموعه بازی‌ حالا به‌پنجمین ایستگاه خود رسیده و قرار است روایتی از جنس مکاشفه و جنون را برای بازیکنان تعریف کند.

درجریان تازه‌ترین اخبار بازی، پس از انتشار لانچ‌تریلر جذاب بازی که قهرمان‌ها و کاراکترهای خاطره‌انگیز این سری را کنار هم آورده بود، حالا نوبت به‌یک تریلر جدید رسیده است. در این تریلر جذاب و هیجان‌انگیز، کیت دیاز را می‌بینیم که به‌دل یک سرزمین کویری سرخ‌رنگ زده، به‌مکاشفه می‌پردازد و در پایان، درحالی که اره‌برقی تفنگ لنسر خودش را روشن کرده، به‌سمت یک سوارم نگون‌بخت حمله‌ور می‌شود.

از نکاتی که این تریلر را جذاب‌تر و هیجانی‌تر می‌کند، لایسنس شدن موزیک Chain از گروه Fleetwood Mac است. البته که این نسخه از موزیک «چِین»، نسخه‌ی اصلی نیست و در حین تماشای تریلر، شنوای کاورِ به‌خصوص اِیمی لی، خواننده‌ی گروه ایوانسِنس، از موزیک ذکرشده هستیم. این اولین بار نیست که تریلر قسمتی از مجموعه بازی‌های «گیرز آو وار» یک موزیک خاص و جذاب را برای خود لایسنس می‌کند و پیش‌تر هم چنین تریلرهایی را از این بازی‌ها دیده بودیم. بازی Gears 5، ساخته‌ی جدید استودیو کوالیشن گیمز در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) راهی ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ خواهد شد. اگر اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت دارید، همین امروز می‌توانید بازی را دریافت و تجربه کنید. نسخه‌ی آلتیمیت بازی که در آن می‌توانید به‌کاراکترهای مختلفی برای بخش آنلاین اثر دسترسی داشته باشید، در استیم نیز قابل خرید است. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده