// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

تیم‌های ENCE و Team Vitality از دور مسابقات StarLadder Berlin Major بازی CS:GO حذف شدند

مرحله حذفی مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive شب گذشته شروع شد و تیم‌های ENCE و Vitality اولین قربانیان راند اول بودند.

شب گذشته اولین راند از مرحله حذفی مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive پیگیری شد. در بازی‌های روز گذشته چهار تیم ENCE ،Renegades ،Team Vitality و AVANGAR با رقبای خود روبه‌رو شدند. بازی‌های مرحله نهایی مسابقات به صورت تک حذفی و با فرمت best-of-three برگزار می‌شود و تیم‌های بازنده در اولین راند رقابت‌ها با دریافت ۳۵ هزار دلار جایزه و قرار گرفتن در جایگاه پنجم تا هشتم از دور مسابقات کنار خواهند رفت. از طرفی تیم‌های برنده راهی مرحله نیمه‌نهایی که فردا برگزار خواهد شد، می‌شوند.

در اولین بازی دیروز دو تیم ENCE و Renegades در نقشه‌های Mirage و Nuke با یکدیگر روبه‌رو شدند که قبل از شروع بازی انتظار می‌رفت که تیم فنلاندی ENCE با توجه به نمایش خوبی که در مرحله قبلی مسابقات داشت به راحتی در این بازی به پیروزی دست یابد. ولی با این حال بازیکنان استرالیایی تیم Renegades با کسب نتایج ۱۶:۵ و ۱۶:۱۲ تیم حریف را در هم کوبیدند و به عنوان اولین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 شدند.

دانلود از آپارات

بر خلاف بازی یک طرفه‌ای که در اولین بازی مرحله حذفی شاهد بودیم تیم‌های AVANGAR و Team Vitality نمایش بهتری را در اختیار تماشاچیان سالن مرسدس‌بنز آرنای شهر برلین قرار دادند. هر دو تیم برای صعود وارد میدان شده بودند و با اینکه Team Vitality به عنوان تیم برتر بازی شناخته می‌شد ولی بازیکنان قزاقستانی تیم AVANGAR با کسب نتیجه نهایی ۲:۱ توانستند از سد تیم حریف عبور کنند و جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کنند.

دانلود از آپارات

رقابت‌های مرحله حذفی مسابقات ساعاتی دیگر با بازی تیم‌های NRG ،Na'Vi ،Team Liquid و Astralis ادامه پیدا می‌کند و فردا تیم‌هایی که به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات صعود کرده‌اند بایستی با یکدیگر روبه‌رو شوند. علاقه‌مندان به دیدن مراحل مختلف مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO می‌توانند با مراجعه به کانال starladder در توییچ یا کانال sltv در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده