// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

تاریخ انتشار نسخه سوییچ The Sinking City مشخص شد

استودیو Frogwares با انتشار تریلری تاریخ عرضه نسخه سوییچ بازی The Sinking City را اعلام کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Frogwares با انتشار تریلری به‌طور رسمی تاریخ عرضه نسخه سوییچ بازی The Sinking City را اعلام کرد. بازی The Sinking City قرار است در تاریخ ۱۲ ماه سپتامبر (۲۱ شهریور ماه) برای کنسول محبوب نینتندو سوییچ منتشر شود. این نسخه از بازی تنها به‌صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و قرار است به قیمت ۴۹.۹۹ دلار به‌صورت نسخه استاندارد و ۶۴.۹۹ دلار به‌صورت نسخه Deluxe به‌فروش برسد. همچنین کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند به یک‌سری ماموریت اضافی هم دست پیدا کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

مدیر ارتباط با مشتری استودیو Frogwares در رابطه با عدم وجود نسخه فیزیکی بازی صحبت‌هایی کرده و گفته است که انتشار نسخه دیجیتال بازی برعهده‌ی استودیو Frogwares است و اگر این استودیو نسخه فیزیکی بازی را هم منتشر می‌کرد، باعث تاخیر طولانی در روند آن می‌شد. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

در ابتدا ما قصد داشتیم که نسخه فیزیکی بازی را هم منتشر کنیم و از این امر که طرفداران بسیاری علاقه دارند آن را به‌صورت فیزیکی تهیه کنند آگاه بودیم. اما در نهایت مجبور شدیم که انتشار نسخه فیزیکی را در این زمان لغو کنیم. از آن‌جایی که ما نمی‌خواستیم انتشار بازی برای کنسول محبوب نینتندو سوییچ به تعویق بیفتد و انتشار نسخه فیزیکی نیازمند هماهنگی‌های بسیار در بحث حمل و نقل و مواردی از این دست بود، در نتیجه تصمیم گرفتیم که از آن صرف‌نظر کنیم. نسخه دیجیتالی بازی را خودِ ما منتشر می‌کنیم و دیگر برعهده شرکت بیگ بن اینتراکتیو نیست، اما توانایی‌های لازم برای انتشار نسخه فیزیکی را نداریم.

اگرچه خبر عدم انتشار بازی به‌صورت فیزیکی ممکن است برای کسانی که علاقه‌مند به تهیه آن بودند کمی ناراحت‌کننده باشد، اما همان‌طور که در صحبت‌ها هم مشاهده کردید، ممکن است که در آینده شاهد انتشار نسخه فیزیکی The Sinking City هم باشیم. باید ذکر کرد که نسخه نینتندو سوییچ بازی The Sinking City را می‌توان به‌نوعی یک نسخه Definitive Edition دانست؛ چراکه هوش مصنوعی و بهبودهایی که در این نسخه روی بازی اعمال شده است، در هیچ‌یک از نسخه‌های دیگر آن دیده نمی‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده