نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

حالت نیوگیم پلاس از هفته آینده برای بازی Days Gone در دسترس قرار خواهد گرفت

استودیو بند در کنار اعلام تاریخ انتشار حالت نیو گیم پلاس بازی Days Gone از آپدیت جدیدی نیز برای این بازی زامبی محور رونمایی کرد.

سال جاری و پس از تاخیرهای مختلف بالاخره بازی Days Gone،‌ جدیدترین ساخته‌ی بند استودیو که آثاری همچون سایفون فیلتر در کارنامه‌ی آن‌ها دیده می‌شود،‌ به‌صورت انحصاری راهی پلی استیشن ۴ شد و نتوانست درحد و اندازه‌های آثار انحصاری پلی استیشن 4 مثل آنچارتد، بلادبورن، پرسونا یا بیشتر ظاهر شود و درقامت یک بازی کاملا متوسط، تقدیم طرفداران سونی شد. ایرادها و باگ‌های فنی بازی از جمله همخوان نبودن صدای کاراکترها با حرکات لب‌های آن‌ها، دیر لود شدن بافت‌ها، افت فریم و موارد بیشتر باعث شدند تا تیم سازنده‌ی بازی پس از عرضه‌ی اثر، شروع به‌انتشار آپدیت‌های مختلف کند تا وضعیت بازی بهتر شود. تا به‌امروز کنار آپدیت‌هایی رایگان که عملکرد فنی بازی را بهبود می‌بخشیدند، محتویات مختلف، درجه‌های سختی متنوع و چالش‌های روزانه/هفتگی هم به‌بازی اضافه شده‌اند. امروز و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو بند مشخص کرد که بازی هفته‌ی آینده میزبان حالت نیوگیم پلاس و مواردی کاملا تازه خواهد شد.

days gone

طبق اعلامیه‌ی رسمی استودیو سازنده‌ی بازی، گیمرها از تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) می‌توانند آپدیت جدید، رایگان و حجیم بازی را دریافت کنند. با شروع دوباره‌ی بازی در حالت نیوگیم پلاس،‌ به‌تمامی تفنگ‌ها، آپگریدها، NERO Boosterها، مهارت‌‌ها و موارد این‌چنینی که در دور قبلی بازی خود به‌دست آورده بودید،‌ دسترسی خواهید داشت. علاوه بر حالت نیوگیم پلاس، آپدیت جدید بازی، دو درجه‌ی سختی تازه با نام‌های Hard II و Survival II را هم به‌بازی اضافه خواهد کرد. کنار این موارد، یک تفنگ تازه از بازی سایفون فیلتر هم قرار است راهی جهان فریکرزده‌ی «دِیز گان» شود که قطعا برای هواداران Syphon Filter، خاطره‌انگیز خواهد بود.

دارندگان پلی استیشن 4 هم‌اکنون می‌توانند Days Gone را روی کنسول خود تجربه کنند. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۶.۵ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی این بازی در زومجی،‌ چنین می‌خوانیم:

Days Gone با اینکه ابدا تبدیل به آن بازیِ شدیدا مورد انتظار حاضر در کنفرانس‌های مطبوعاتی سونی نشده است و باگ‌ها، برخی ضعف‌های حاضر در گرافیک فنی، اشکالات محدود گان‌پلی و طراحی مراحل نه‌چندان هوشمندانه و پرتکرار، تمامی دقایقش را از رسیدن به این هدف بازمی‌دارند، ولی می‌تواند برای خیلی‌ها هم اثری سرگرم‌کننده باشد. چون شما را با دیکن سینت جان به جهانی می‌فرستد که در آن باید تک‌تک گام‌های‌تان را فکرشده بردارید و هرگز در امنیت کامل به سر نمی‌برید. ساخته‌ی تازه از راه رسیده‌ی Bend Studio، از منظر داستانی هم Days Gone به هیچ عنوان وضعیت غیر قابل قبولی ندارد و فقط مشکل این‌جا است که سطح کیفیِ قصه‌گویی‌های حاضر در آن، دائما دچار افت‌وخیزهای قابل‌توجه می‌شوند. طوری که اکثر لذت‌هایی که می‌توان از دنبال کردن روایت داستانی‌اش برد، گذرا به نظر برسند و تاثیر بلندمدتی روی مخاطب، نداشته باشند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده