// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

بلیزارد در مورد اضافه کردن کراس پلی به نسخه سوییچ Overwatch می‌گوید

پس از تایید نسخه نینتندو سوییچ بازی Overwatch، شرکت بلیزارد در مورد اضافه شدن قابلیت کراس پلی به این نسخه از بازی صحبت کرده است.

پس از آن‌که شرکت Blizzard رسما نسخه نینتندو سوییچ بازی Overwatch را تایید کرد، حال و براساس جدیدترین اخبار بازی، این شرکت بزرگ در مورد اضافه شدن قابلیت کراس پلی به این نسخه از بازی صبحت کرده است. بخش‌هایی از این صبحت‌ها را در زیر مطالعه می‌کنید:

ما شاهد بوده‌ایم که تا چه اندازه قابلیت کراس‌پلی می‌تواند برای جامعه طرفداران بازی‌های ما لازم و ضروری باشد و بسیار خوشحال هستیم که پتانسیل چنین کاری را داریم. البته هنوز کارهای بسیاری  وجود دارد که باید در این راستا انجام شود که مطمئن شویم آیا این قابلیت برای بازی Overwatch امکان‌پذیر است یا خیر. ما همیشه به فکر اینکه چگونه می‌توان این ویژگی را به بازی اضافه کرد، هستیم.

کسانی که نسخه سوییچ بازی Overwatch را پیش‌خرید کنند، می‌توانند به یک پوسته رایگان برای شخصیت Widowmaker و سه ماه اشتراک سرویس نینتندو سوییچ آنلاین دسترسی داشته باشند. همچنین شرکت بلیزارد ۱۵ پوسته اضافی و تمامی مواردی را که در نسخه Legendary Edition بازی وجود دارند هم ضمیمه موارد فوق کرده است. در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های جی آلن برک، سرپرست شرکت بلیزارد را مطالعه می‌کنید:

بازی اورواچ بازیکنان را گرد هم جمع می‌کند تا در محیطی با حال و هوای آینده با یکدیگر همکاری کنند و به رقابت بپردازند. ما بسیار خوشحال و پیگیر هستیم که کاربران نینتندو سوییچ را هم به این جمع و رقابت وارد کنیم. نسخه Legendary Edition بازی شامل تمامی محتواها و بهبودهایی است که در طول سه سال زحمت و تلاش تیم توسعه بازی ساخته شده است. ما بسیار هیجان زده هستیم که بتوانیم با شرکت نینتندو همکاری خوبی داشته باشیم تا درنهایت بتوان بازیکنان سوییچ را هم از تجربه نسخه کامل Overwatch بهره‌مند ساخت.

تاریخ انتشار نسخه سوییچ بازی Overwatch برابر خواهد بود با ۱۵ ماه اکتبر (۲۳ مهر ماه) که البته نسخه فیزیکی آن را هم می‌توان از سایت آمازون تهیه کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده