نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

حضور دو بازیگر جدید در فصل دوم سریال The Boys تایید شد

شبکه آمازون از اضافه شدن دو بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Boys خبر داده که اطلاعاتی از نقش این دو بازیگر نیز منتشر شده است.

ماه گذشته بود که فصل اول سریال The Boys (بویز) از شبکه آمازون منتشر شد که علاوه بر اینکه این سریال ابرقهرمانی و کمیک بوکی متفاوت توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند، با استقبال بی‌نظیر و کم سابقه مشترکین آمازون پرایم نیز مواجه شده و حال این سریال یکی از محبوب‌ترین سریال‌های آمازون است که پیش از انتشار فصل اول، برای فصل دوم نیز تمدید شده است. همچنین ماه گذشته بود که آمازون از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Boys خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در سریال بویز اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، گوران ویسنجیک و کلودیا دومیت، بازیگران سریال Timeless (بی‌انتها)، برای بازی در فصل دوم سریال The Boys با آمازون قرارداد همکاری امضا کرده‌اند و قرار است شاهد حضور این دو بازیگر در چند قسمت فصل دوم سریال باشیم.

گوران ویسنجیک و کلودیا دومیت

ویسنجیک نقش شخصیتی به‌نام آلیستر آدانا را بازی می‌کند که به شخصیتی کاریزماتیک توصیف شده که رهبری یک کلیسای مرموز را نیز بر عهده دارد. شخصیت آلیستر آدانا ظاهرا یک شخصیت کاملا جدید است که در دنیای کامیک آن وجود خارجی ندارد. دومیت نیز نقش شخصیتی به‌نام ویکتوریا نیومن را بازی خواهد کرد که به یک زن جوان و سرگردان در کنگره توصیف شده که این شخصیت نیز یک شخصیت جدید است که ظاهرا منشا این شخصیت گرایش‌های سیاسی داخل کامیک The Boys بوده است. در سریال The Boys، ابرقهرمان‌ها مانند سلبریتی‌ها مشهور و مانند سیاستمداران تاثیر گذار هستند و مانند خدایان به آن‌ها احترام گذاشته می‌شود، اما همه آن‌ها همچنین از ابر قدرت خود برای کارهای دیگر نیز سو استفاده می‌کنند که همین موضوع باعث وارد شدن گروه Boys می‌شود که قرار است واقعیت این قهرمانان، حمایت چند میلیارد دلاری و چیزی را که واقعا هستند به نمایش بگذارند. 

کارل اربن، الیزابت شو، لاز آلونسو، جک کواید، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، ارین موریارتی، آنتونی استار، دومینیک مک الیگوت، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جنیفر اسپوزیتو و سایمون پگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Boys حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت سریال بویز را بر عهده دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده