// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

مرحله حذفی دومین فصل لیگ بازی Overwatch از بامداد فردا شروع خواهد شد

تیم London Spitfire توانست برای بار دوم راهی مرحله پلی‌آف لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch شود؛ مرحله‌ای که تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد.

بعد از سپری شدن چهار مرحله از دومین فصل لیگ حرفه‌ای بازی Overwatch، بالاخره تیم‌های برتر فصل راهی مرحله پلی‌آف شدند. هشت تیم بایستی در براکتی دو حذفی با یکدیگر روبه‌رو شوند تا قهرمان دومین فصل رقابت‌ها مشخص شود. سال گذشته تیم London Spitfire توانست با شکست تیم‌های Los Angeles Gladiators ،New York Excelsior و Philadelphia Fusion عنوان قهرمانی اولین فصل رقابت‌ها را از آن خود کند. این تیم در فصل جدید نتوانست به صورت مستقیم به مرحله حذفی راه پیدا کند و با پیروزی در بخش Play-In جواز حضور در مرحله اصلی را دریافت کرده است.

براکت مربوط به بخش پلی‌آف در فصل جدید با تغییرات زیادی همراه بوده است و بر خلاف فصل گذشته تیم‌ها دو بار شانس صعود به فینال را خواهند داشت. علاوه بر افزایش شانس تیم‌ها تعداد تیم‌های حاضر در این مرحله نیز از شش تیم به هشت تیم افزایش یافته است و مجموع جوایز مسابقات نیز دو برابر شده است. مجموع جوایز فصل دوم لیگ Overwatch مبلغ ۳.۵ میلیون دلار است که ۱.۱ میلیون دلار به تیم قهرمان می‌رسد و الباقی آن بین تیم‌های دوم تا هشتم تقسیم خواهد شد.

Overwatch League

بازی‌های مرحله حذفی قرار است از بامداد روز جمعه، ۱۵ شهریور شروع شود و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت. در این مدت دو فینالیست رویداد مشخص خواهند شد و در نهایت بازی فینال در روز یک‌شنبه، ۷ مهر برگزار خواهد شد. بازی‌های راندهای اولیه قرار است در سالن بلیزارد آرنای شهر لس‌آنجلس برگزار شود و بازی‌های مهم‌تر به میزبانی سالن ورزشی ولز فارگو سنتر پنسیلوانیا که توان میزبانی از ۱۹ هزار نفر تماشاچی را دارد پیگیری خواهد شد.

زمان بازی‌های راند اول مرحله پلی‌آف

تیمروز بازیساعت بازیتیم
Vancouver Titans۱۵ شهریور۰۳:۳۰Seoul Dynasty
Hangzhou Spark۱۵ شهریور
۰۶:۳۰Los Angeles Gladiators
New York Excelsior۱۶ شهریور۰۳:۳۰London Spitfire
San Francisco Shock۱۶ شهریور۰۶:۳۰Atlanta Reign

علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مرحله پلی‌آف می‌توانند با مراجعه به کانال overwatchleague در توییچ یا کانال overwatch در یوتیوب از دیدن بازی‌ها به صورت زنده لذت ببرند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده