نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

رونی مارا به بازیگران فیلم Nightmare Alley پیوست

رونی مارا در فیلم کوچه کابوس (Nightmare Alley) به کارگردانی گیرمو دل تورو، به بازیگران محبوب دیگری مانند بردلی کوپر و کیت بلانشت پیوست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رونی مارا به جمع بازیگران فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) به کارگردانی گیرمو دل تورو پیوست. او قرار است در کنار بردلی کوپر و کیت بلانشت به ایفای نقش بپردازد. فیلم کوچه کابوس، اولین اثر سینمایی‌ای محسوب می‌شود که گیرمو دل تورو بعد از فیلم The Shape of Water (شکل آب) و برنده شدن آن در بخش بهترین فیلم، آن را کارگردانی کرده است. او این فیلم را برای شرکت فاکس سرچلایت می‌سازد. آنها قرارداد ساخت این اثر را زمانی که در حال تولید فیلم شکل آب بودند، با یکدیگر بستند.

علاوه‌بر کارگردانی، دل تورو در نگارش فیلمنامه هم نقش بزرگی داشت و به همراه کیم مورگان داستان فیلم کوچه کابوس را نوشت. این اثر سینمایی توسط خود دل تورو و همچنین جی. مایلز دیل تهیه کنندگی شده است. علاوه‌بر این هم شرکت TSG Entertainment به همراه خود شرکت فاکس سرچلایت، حق توزیع و پخش این اثر را به صورت بین‌المللی برعهده دارند. داستان این فیلم براساس رمانی است که ویلیام لیندزی گرشام در سال ۱۹۴۶ نوشته است. داستان فیلم کوچه کابوس حول محور یک مرد فاسد و تبه‌کار می‌چرخد که با یک روانپزشک زن متحد می‌شود. آنها با یکدیگر مردم را فریب می‌دهند و از آنها پول می‌گیرند.

حال رونی مارا قرار است نقش مالی را بازی کند؛ فردی که به نظر می‌رسد، عشق واقعی استن است. او در اوایل داستان با استن آشنا می‌شود و آنها کارهایی را انجام می‌دهند که از سیرکی در شیکاگو یاد گرفته‌اند. از طرف دیگر هم بردلی کوپر قرار است نقش شخصیت استن را ایفا کند. تایرون پاو و کولین گری در نسخه ۱۹۴۷ این فیلم ایفای نقش کرده بودند که توسط ادموند گولدینگ کارگردانی شده بود. رونی مارا اخیرا در فیلم Mary Magdalene (مریم مجدلیه) به کارگردانی گارث دیویس ایفای نقش کرده است.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده