نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تصویری جدید از سریال The Mandalorian منتشر شد

تصویری جدید از سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور پدرو پاسکال در نقش شخصیت ماندالوریان‌ هستیم.

سایت اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly) تصویری جدید از سریال مورد انتظار The Mandalorian (ماندالوریان‌) سرویس استریم دیزنی پلاس (Disney Plus) منتشر کرده است که در این تصویر شاهد جایزه‌بگیر اصلی داستان، یعنی شخصیت ماندالوریان‌ با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال هستیم.

تصویر منتشرشده از سریال The Mandalorian را در پایین مشاهده می‌کنید:

The Mandalorian

چندی پیش سایت اینترتینمنت ویکلی گزارشی در رابطه با شخصیت‌های این سریال منتشر کرد و براساس آن گزارش پدرو پاسکال نقش شخصیتی به‌نام ماندالوریان‌ را بر عهده دارد؛ او یک جایزه‌بگیر است که دوست دارد تنهایی کار کند و همچنین او یک نام واقعی نیز دارد که هیچ شخصی به جز خودش نمی‌داند. جیانکارلو اسپوزیتو نقش شخصیتی به‌نام ماف گیدئون را بازی کرده که یکی از فرمانداران سابق امپراطوری بوده است. گیدئون پیش از حوادث سریال The Mandalorian توانسته ارتشی قدرتمند را جمع و حفظ قدرت کند. جینا کارانو نیز نقش شخصیتی به نام کارا دون که یک شاک تروپر (Shock Trooper) سابق بوده را بر عهده داشته که در جنگ داخلی کهکشانی، با شورشی‌ها متحد شده بود. کارل ویترز نیز نقش شخصیتی به‌نام گریف کارگا را بازی کرده که رهبر انجمن صنف شکارچیان جایزه‌بگیر است که به ماندالوریان‌ مأموریتی را می‌دهد که هیچ جایزه‌بگیر دیگری این مأموریت را نمی‌خواهد. همچنین سرانجام رسماً تأیید شد که تایکا وایتیتی صداپیشگی شخصیت IG-11 را بر عهده دارد که یک دروید جایزه‌بگیر است. وایتیتی به‌عنوان کارگردان نیز در فصل اول سریال The Mandalorian حضور داشته که مشخص نیست او چند قسمت را کارگردانی کرده است. امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو و نیک نولتی، دیگر بازیگران سریال The Mandalorian هستند که اطلاعاتی از نقش آن‌ها در این سریال منتشر نشده است.

به‌نظر شرکت والت دیزنی (Walt Disney) از موفقیت سریال مورد انتظار The Mandalorian سرویس استریم دیزنی پلاس مطمئن است که مجوز آغاز مراحل ساخت و تولید فصل دوم این سریال اسپین‌آف از مجموعهٔ محبوب «جنگ ستارگان» را به سازندگان داده است؛ جان فاورو به خبرنگار سایت کلایدر چنین گفته بود که وی مشغول کار روی فصل دوم سریال The Mandalorian بوده و مراحل پیش‌تولید این سریال آغاز شده است و گروه وی در حال آماده شدن برای آغاز مراحل فیلم‌برداری فصل دوم و ساخت جلوه‌های ویژه این سریال پرهزینه هستند. جان فاورو با سابقه‌ٔ کارگردانی دو قسمت اول سه‌گانه‌ی Iron Man (آیرون من)، فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) و فیلم The Lion King (شیر شاه)، وظیفه‌ٔ ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده دارد.

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۸ در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد که هم‌زمان با آن، سریال The Mandalorian از این سرویس استریم پخش خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده