نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲

ساخت دنباله فیلم Tomb Raider رسما تایید شد؛ اعلام تاریخ اکران و کارگردان فیلم

کمپانی MGM ساخت دنباله فیلم Tomb Raider با بازی آلیسیا ویکاندر را رسما تایید و تاریخ اکران و کارگردان جدید این فیلم را اعلام کرد.

سال گذشته بود که فیلم Tomb Raider (توم ریدر) به‌روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم لایو اکشن با واکنش منفی و متوسط منتقدان و استقبال سرد تماشاگران روبه‌رو شد. این فیلم بیش از ۲۷۴.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل بیش از ۵۸.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۱۶.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود که با توجه به بودجه ۹۴ میلیون دلاری ساخت فیلم، به نظر می‌رسد که اقتباس جدید توم ریدر توانسته سرمایه خود را بازگرداند و سازندگان به دنبال ساخت دنباله آن باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم Tomb Raider 2 (توم ریدر ۲) رسما تایید و اعلام شده است. کمپانی MGM ضمن تایید این خبر اعلام کرد که دنباله فیلم Tomb Raider برای اکران در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و همچنین آلیسیا ویکاندر بار دیگر قرار است نقش لارا کرافت را در این فیلم لایو اکشن بازی کند.

بن ویتلی

همچنین اعلام شد که بن ویتلی، کارگردان آثاری چون فیلم High-Rise (برج)، فیلم Free Fire و فیلم Kill List (فهرست کشتار) وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Tomb Raider را بر عهده خواهد داشت و همچنین ایمی جامپ، همسر ویتلی که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Free Fire را نیز در کارنامه خود دارد، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Tomb Raider 2 را بر عهده گرفته است. روآر یوتاگ وظیفه کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشته بود. فیلم Rebecca (ربکا) جدیدترین فیلمی است که ویتلی وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته که این فیلم توسط Working Title Films ساخته شده و اکنون مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. مراحل فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Tomb Raider قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود و در حال حاضر حضور هیچ بازیگر دیگری در این پروژه اعلام نشده است.

ویکاندر پیش از این برای بازی در فیلم The Danish Girl (دختر دانمارکی) جایزه اسکار دریافت کرده بود و فیلم Earthquake Bird، فیلم Born to Be Murdered، فیلم Green Knight (شوالیه سبز) و فیلم The Glorias: A Life on the Road از جدیدترین کارهای او است که این فیلم‌ها قرار است طی سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ منتشر شوند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده