نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۹

بخش چندنفره بازی Cyberpunk 2077 رسما تایید شد؛ محتویات پس از عرضه کاملا رایگان خواهند بود

سی‌دی پراجکت می‌خواهد با استخدام نیرو، بخش چندنفره‌ی بازی Cyberpunk 2077 را در قالب محتویات پس از عرضه کاملا رایگان، در دسترس قرار دهد.

این روزها و پس از انتشار تریلر ۱۵ دقیقه‌ای جدید بازی Cyberpunk 2077، فضای پیرامون اثر مذکور مملو از علامت‌ سوال‌های مختلف شده است. از پایین آمدن کیفیت طراحی صورت جانی سیلورهند گرفته تا همین خبر جدید بازی که از «اول شخص بودن میان‌پرده‌های بازی» خبر می‌داد، عواملی هستند که این روزها ذهن علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان سایبرپانک 2077 را درگیر خود کرده‌اند.

Cyberpunk 2077

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو سی دی پراجکت رد در ادامه‌ی آگهی‌های استخدامی که برای جذب نیروهای سازنده‌ی بازی‌اش منتشر می‌کرد، حالا برای جذب نیروهایی جدید برای کار روی بخش چندنفره‌ی بازی، آگهی داده است؛ یک آگهی جدید که متن آن، وجود بخش چندنفره در بازی را تایید می‌کند. تیم سازنده‌ی بازی که پیش‌تر اعلام کرده بود بخش چندنفره‌ی بازی در حالت تحقیق و توسعه قرار دارد، طی دو توییت جدید از صفحه‌ی توییتر بازی، رایگان بودن محتویات و بسته‌های الحاقی اثر خود را تایید کرد و حالا می‌دانیم که چه برای بخش تک‌نفره و چه برای بخش چندنفره، بسته‌های الحاقی کاملا رایگان در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت و اینطور که به‌نظر می‌رسد، جدا از ۶۰ دلار که قیمت خرید بازی است،‌ برای دسترسی به محتویات جدید آن دیگر لازم نیست مبلغ بیشتری را پرداخت کنیم. در توییت‌هایی که درمورد آن‌ها صحبت کردیم، چنین مطالبی را می‌خوانیم:

پیش‌تر اعلام کردیم که بخش چندنفره‌ی بازی در حالت تحقیق و توسعه قرار دارد. حالا که به‌انتشار بخش تک‌نفره‌ی بازی نزدیک می‌شویم باید اعلام کنیم که مراحل ساخت حالت چندنفره‌ی بازی درجریان است! اگر می‌خواهید در مراحل ساخت بازی به ما کمک کنید، از این لینک اقدام کنید. برنامه‌ی ما این است که در ماه آوریل، حالت تک‌نفره‌ی Cyberpunk 2077 را عرضه کنیم. سپس سراغ بسته‌های الحاقی تماما رایگان آن برویم و زمانی که کارمان با این موارد تمام شد، بخش چندنفره‌ی بازی را راه بیندازیم!

به‌نظر می‌رسد که بخش چندنفره‌ی سایبرپانک 2077 نیز مثل بخش چندنفره‌ی Red Dead Redemption 2 مدتی پس از عرضه‌ی حالت داستانی بازی در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که سی‌دی پراجکت رد چه برنامه‌هایی را برای بازی خود ترتیب داده است. فعلا می‌دانیم که تمامی بسته‌های الحاقی و محتویات پس از عرضه‌ی بازی کاملا رایگان هستند که خبری واقعا خوب است. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) راهی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4 و گوگل استیدیا خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده