نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

نتفلیکس انتشار هفتگی برخی از سریال‌های خود را تکذیب کرد

شبکه نتفلیکس خبرهای منتشر شده مبنی بر تغییر نحوه پخش برخی از سریال‌های خود و شروع انتشار هفتگی آن‌ها را تکذیب کرد.

به‌تازگی خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه شبکه نتفلیکس در نظر دارد تا نحوه پخش برخی از سریال‌های خود را تغییر دهد و از این به بعد برخی از سریال‌های شبکه به‌صورت هفتگی منتشر شوند. این در حالی است که هفته گذشته نیز مشخص شد که سریال‌های سرویس استریم دیزنی پلاس قرار است به‌صورت هفتگی منتشر شوند و قرار نیست شاهد انتشار تمامی قسمت‌های این سریال‌ها در روز اول باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس به این اخبار واکنش رسمی نشان داده است. صفحه رسمی شبکه Netflix در توییتر اعلام کرد که آن‌ها قرار نیست تغییر کنند و شایعات منتشر شده مبنی بر انتشار هفتگی قسمت‌های برخی از سریال‌های خود را رسما تکذیب کرد و بدین ترتیب الگوی انتشار تمامی قسمت‌های یک فصل سریال‌های نتفلیکس حفظ خواهد شد. 

این خبر زمانی منتشر شد که مشخص شد سریال The Great British Bake Off قرار است همزمان با پخش از شبکه Channel 4 در بریتانیا، هفتگی از شبکه نتفلیکس نیز پخش شود و که پیش از این تمامی فصل‌های آن به‌صورت کامل از نتفلیکس پخش شده بود و حال این سرویس استریم محبوب در نظر دارد تا همزمان با پخش فصل جدید این برنامه از چنل 4، به‌صورت هفتگی قسمت‌های فصل جدید آن را از سرویس استریم خود نیز منتشر کند. در واقع نتفلیکس برای این کار و انتشار هفتگی این سریال تحت فشار Channel 4 بوده و بدین ترتیب آن‌ها قرار نیست این الگو را در دیگر برنامه‌های خود تکرار کنند. نتفلیکس پیش از این برخی از برنامه‌ها و سریال‌های دیگر را نیز به‌صورت هفتگی پخش کرده بود که از جمله آن می‌توان به انتشار هفتگی قسمت‌های فصل پایانی سریال Suits (سوتس) برای مخاطبین بین المللی خود اشاره کرد.

همچنین سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) و سریال The Good Place (جای خوب) نیز به‌صورت هفتگی برای بینندگان شبکه نتفلیکس در بریتانیا پخش شده بودند. این در حالی است که این شایعه منتشر شده باعث ایجاد موج منفی در مورد این الگوی انتشار شده بود و حال بینندگان نتفلیکس می‌توانند با خیال راحت تمامی قسمت‌های یک فصل از سریال‌های محبوب خود را در اولین روز انتشار دریافت و تماشا کنند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده